מהוט נמסר בתגובה: "הלקוחה נענתה תוך זמן סביר לאחר פנייתה על גבי הפייסבוק. לאחר בדיקת המקרה, עולה שנציג של משווק חיצוני פעל בחריגה מנהלי העבודה של החברה. הנושא יטופל משמעתית, ובנוסף החברה תבחן את המשך עבודתה עם המשווק".
נציג השירות התחזה ללקוח והשתמש בפרטי האשראי
אם התקשרו אליכם מהוט, כדאי שתוודאו שהנציג שהתקשר אליכם לא עושה שימוש לרעה בפרטים שלכם. הקלטות שיחה שהגיעו אלינו חושפות איך נציג של הוט התחזה ללקוח והשתמש בפרטי האשראי שלו
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 21:23 25.01.17