אחרי שהשיקה רשת מזון, סופר-פארם מתכוננת להרחבת הרשת במהלך מעניין – ומשיקה סלון יופי בניסיון להיכנס גם לתחום עיצוב השיער המקצועי.
הסניף הראשון של הרשת, Hair Lab, יופעל בשטח של כ-80 מ"ר בקניון M הדרך, במחלף בית ינאי. המקום ינוהל בידי זוג הספרים שושי ואלי והצוות המקצועי שלהם. לצד שירותי המספרה, סלון היופי יציע גם שירותי מניקור, פדיקור, ולק ג'ל.
השקת המספרה היא צעד ראשון בכניסתה של סופר-פארם לתחום עיצוב השיער המקצועי. הכניסה לתחום תאפשר לרשת להרחיב את המגוון ולהציע ללקוחותיה מותגים חדשים בתחום ובהם אולפלקס (OLAPLEX), מרוקן אויל (Moroccanoil), וקרסטס (Kérastase). גורמים בתחום אומרים שהמטרה הסופית היא להעמיד את המוצרים למכירה גם בסניפים.
טווח המחירים ברובו דומה לרמת המחירים בשוק, אם כי יש כמה תמחורים מפתיעים. תספורת אישה תעלה 150–180 שקל, תספורת גבר – 60 שקל, צבע – 220 שקל, גוונים – 250–450 שקל, והחלקת שיער – 800–1,000 שקל. נוסף על המספרה יוצעו ללקוחות גם שירותי מניקור ופדיקור: מניקור רגיל יעלה 50 שקל, פדיקור – 150 שקל, ולק ג'ל – 120 שקל.
"אנו מאמינים שהכניסה לתחום באמצעות השקת Hair Lab תאפשר לנו לקיים קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלנו", מסביר דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, את המהלך. לדבריו צפוי שיתוף פעולה עם שחקנים בתחום טיפוח השיער המקצועי והתנסות מקרוב בחדשניות בתחום.
כרגע אין לרשת כוונה לפתוח סניפים נוסף על הראשון, שכאמור ממוקם במחלף בית ינאי, ונראה כי המטרה היא בעיקר הרחבת מגוון מותגי השיער וכניסה לשוק המקצועי. האסטרטגיה הזו ממשיכה את הקו שהובילה סופר-פארם בשנים האחרונות, עם פתיחת פורמט סופר-פארם GALLERY – סניף הקונספט הראשון מסוגו שמציע חוויה של חו"ל עם שלל מותגי ביוטי מובילים, הרחבת אתר האונליין שלה למוכרים חיצוניים המאפשר להציע מגוון ענק של מוצרים החל מבריכות לחצר ועד מותגי ספורט כמו Alo Yoga ואחרים.