חברת הטכנולוגיה הישראלית אירונסורס שמספקת פתרונות לשוק האפליקציות, הודיעה היום (חמישי) על רכישת חברת המוניטיזציה והפרסום במובייל טאפג'וי האמריקנית. החברה הישראלית תשלם כ-400 מיליון דולר במזומן, מדובר ברכישה הגדולה ביותר שביצעה איירון סורס.
"הפלטפורמה שלנו מאפשרת לתת ללקוחות שלנו מגוון תוספות אסטרטגיות כדי לתת להם יותר ערך", אמר עומר קפלן, מייסד שותף באירון סורס. "הרכישה הזו משרתת את האסטרטגיה הזו ומאפשרת לנו לשרת את הלקוחות בצורה הטובה ביותר ולהגדיל את יכולות המוניטיזציה שלהם. היא גם מאפשרת למצב את הפלטפורמה שלנו כחלק אינטגרלי בתעשיית האפליקציות והמשחקים".
טאפג'וי, החברה הנרכשת, הציגה צמיחה ברווחים ועל פי החברה היא צפויה להגיע להכנסות של 81 מיליון דולר בשנת 2021. העסקה צפוייה להיסגר ברבעון האחרון של השנה או ברבעון הראשון של שנת 2022.
איירון סורס היא חברה שמספקת פתרונות לתעשיית האפליקציות. הפלטפורמה של איירון סורס מספקת למפתחים מספר פתרונות תוכנה להגדלת מעורבות המשתמשים, מוניטיזציה של תוכן וניתוח ביצועים עסקיים. החברה הפכה לציבורית ביוני האחרון כשהתמזגה לחברת ספאק לפי שווי של יותר מ-11 מיליארד דולר.