קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיוביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: בנק מזרחי טפחות | ראובני פרידן
הצמד האהוב, חן אמסלם ודביר בנדק, מסבירים לכולנו מתי יודעים שכדאי לעבור בנק, במיוחד לבנק מזרחי טפחות. עם העובדות הם מגיעים למקום ראשון בדירוג קקטוס הזהב.
מקום 2: בנק לאומי | McCann תל אביב
בנק לאומי לא שוכח את כל מי שהרים את הכפפה והקים מיזם עבור אחרים בתקופת המלחמה, ומעניק להם חופשה מפנקת בצפון הארץ. בזכות פרויקט ההוקרה המרגש שלהם, זכו במקום השני בדירוג קקטוס הזהב.
מקום 3: תמי 4 | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
בזמן שאהרוני מנסה לשחזר מנה שטעם בסין, עידן חביב מזכיר לו (ולנו) כמה חשוב לשתות מים גם בחורף, לא מפתיע שהם הגיעו למקום השלישי בדירוג.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%