קופת חולים לאומית שינתה כיוון – וזה השתלם לה בגדול. בפרסומת הזוכה ב"קקטוס הזהב" היא בחרה לזנוח את הקו המוכר, להיפרד מהחסידות, ולעבוד עם דמות טלוויזיונית אהובה: כוכבה שביט, בגילומה של קרן מור מ"קופה ראשית". עם הומור חד ואופי שלא מתנצל, כוכבה מובילה קמפיין שעוסק בבריאות האישה – ומשיג בדיוק את מה שלאומית קיוותה לו: תשומת לב, אהדה וזכייה במקום הראשון.
"היכולת של לאומית לתת מענה זריז, מהיר ונטול ביורוקרטיה ("קופה מהירה") לצד הפניה לקהל נשים במטרה לסייע להן לדאוג לבריאותן הם הבסיס האסטרטגי עליו נשען המהלך", מסבירה קרין זאבי הרצקה, מנהלת אגף השיווק בלאומית. "לפני כשנה וחצי השקנו בלאומית מהלך אסטרטגי פורץ דרך: 'קודם כל את', ששם את בריאות הנשים במקום הראשון. מחקרים שערכנו ונתונים בריאותיים שנאספו, העלו כי נשים, מתפקדות כ'שרות הבריאות של הבית', דואגות לבריאות הילדים ולכלל המשפחה, אך שמות את עצמן ואת בריאותן בתחתית הרשימה. המהלך בא להנגיש עשרות שירותים ומוצרים שפותחו בלאומית על מנת לסייע לנשים לדאוג לבריאות שלהן לדוגמא: מוקד ייעוץ רפואי לנשים בכל גיל, מוקד MOM שמלווה נשים בהריון ודואג לכל צורך שלהם וכמובן שיפור משמעותי של זמינות השירותים הרפואיים בדגש על שירותי בריאות האשה".
הקריאייטיב החדש, נולד לגמרי במקרה. "חברה שלחה לי צילום שלה כניצבת על הסט של קופה ראשית ובאותו הרגע נפל האסימון. כמובן שבשיווק הרעיון הוא רק הצעד הראשון ולאחר מכן יצאנו לעבודת צוות ארוכה ומורכבת בה השתתפו גורמים רבים (מהקופה, ממשרד הפרסום פיגמנט ומצוות קופה ראשית) במהלכה חידדנו את בריף השיווקי, המסרים והטקסטים, כאשר אחד האתגרים היה לשמור את כוכבה כמו שהיא, מצחיקה ואותנטית ויחד עם זה לשלב את המסרים של לאומית".
"בתוך שעתיים הייתה לנו ספה"
העבודה עם קרן מור על הפרסומת הפכה את המשימה לכיפית עוד יותר. "קרן היא קודם כל שחקנית איכותית ונדירה, היא חיה את הדמות של כוכבה שביט ויש לה יכולת לשדרג את התסריט בהבעה בודדת או ניואנס של שפה", מציינת זאבי הרצקה. "היא כמובן נתנה את האינפוטים והתובנות שלה לפרסומת וחשוב לציין גם את צוות קופה ראשית: הכותבים יניב זוהר ונדב פרישמן, יחד עם אורן שקדי (הבמאי של 3 העונות הראשונות) שסייעו לנו לדייק את התסריט והדמות".

בבוקר הצילום, גילה הצוות שהוא יידרש להתמודד עם 'אתגר'. "בבוקר ההגעה לסט ביום בו צילמנו את קרן בתוך סניף לאומית, גילינו שאין לנו ספה", היא מספרת. "הקונספט היה להנחית את קרן, הלא היא כוכבה שלנו, בתוך סניף לאומית ישובה על הספה כמו שאנחנו "רגילים" לראות אותה בקטעי הראיונות בקופה ראשית. צוות ההפקה המעולה שלנו לא נבהל, קנה ספה, חיבר והרכיב על הסט ותוך שעתיים היתה לנו ספה לתפארת. בסוף יצאה פרסומת מדהימה. קיבלנו תגובות נהדרות מכל הכיוונים. המרגשות מכולן היו מצד עובדי הקופה" אחיות, רופאים, מנהלים ונציגים, שהתחברו והתגאו בפרסומת, בפרזנטורית ובעיקר בקופה שלנו, ובאמת מדובר באנשים שעובדים כל כך קשה ביום יום על מנת לדאוג לבריאות של הלקוחות, כך שהתגובה שלהם פשוט מחממת את הלב".