מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום 1: סימפוניה | ליאו ברנט

הפרסומת של שטראוס וליאו ברנט לסדרת הטעמים המיוחדים של גבינת השמנת, מיוחדת בפני עצמה. גם כשאי אפשר לשמוע, אפשר להתרגש ממנה. 


משרד פרסום: ליאו ברנט | סמנכ"ל שיווק מחלבות: לירז סופרין | מנהלת תחום שיווק מעדנים וגבינות: נעמה גל | מנהל תקשורת שיווקית: איציק אדרי | מנהלת מותג: עדי אטיאס הירשפלד | משרד מדיה: יוניון | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: דנה מנור | סמנכ"ל קראייטיב: עידן לוי | מנהל קריאייטיב: אורן בן נאים | סמנכ"לית לקוחות: שי בראונשטיין | ניהול לקוח: ליאור ישי טלמור ונועה סנדרוביץ | הפקה: קאסקי הפקות | בימוי: טמיר אבידור



מקום 2: לאומי | McCann תל אביב

משרד פרסום: McCann | סמנכ"ל שיווק: מיטל שירן הראל | מנהל פרסום: נאור דהן | מנהל קריאייטיב: ירון פרל | מנהל לקוח: דפנה אנגל

 

מקום 3: דלתא | אדלר חומסקי & ורשבסקי

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי | לקוח: דלתא | שם הפרסומת: וואו אה מה קרה? איזו הרגשה קרירה | סמנכ"ל שיווק: איל עמית מנהלת מותג: מורן בגנו | סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | קופירייטר: יובל פרחי | מנהלת לקוח: טל ויסבוך | ניהול לקוח: גל יניב ורונה מילשטיין | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של משרד המדיה: שירי פרידמן ודניאל צרפתי


על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%