מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: שופרסל | גליקמן שמיר סמסונוב

אישתו של שאולי אירנה (ליאת הרלב) מספקת את הסחורה ושומרת על המקום הראשון בפרסומת לשופרסל.

 

לקוח: שופרסל | שם הפרסומת: שופרסל הכל בשבילי | סמנכ"ל שיווק: זיו קסלמן | מנהלת שיווק: שיר אשכנזי | משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | מנהל קריאייטיב: יותם שרון | צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, יבגני זלטופולסקי | סמנכ"ל לקוח: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב מודעי | מפיקה: נועה פולק | חברת הפקה: מיאלמה | במאי: רני כרמלי | בית פוסט: גרויטי | משרד מדיה: פובליסיס מדיה | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: עדי גולדשטיין

מקום שני: טרה | גליקמן שמיר סמסונוב

ניר וגלי בעוד פרסומת מעולה לטרה - שומרים על המקום השני שבוע שני ברציפות. 

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסנוב | שם הפרסומת:  טרה אריזות חדשות | מנהלת חטיבת החלב: צופית אשכנזי | מנהלת שיווק טרה: פנינית דניאלי | מנהלת מותג: מיכל קרשנבוים | תסריט ואנימציה: ניר וגלי | מנכ"ל קריאייטיב ושותף: יגאל שמיר | מנהל קריאייטיב: ניר אמבר | קופירייטר: אבנר רסל | ארט: ניצן אמיר | סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק | סופרוויזרית: גאיה לביא | תקציבאית: סתו סובול | חברת הפקה: ג׳ימיני קריאייטיב | משרד מדיה: יוניון | מדיה: איילת נקר, בר גלאי, אוולין אליאב ועינת לוין 

מקום שלישי: ביטוח 9 | גליקמן שמיר סמסונוב

אודי כגן בפרסומת חדשה בסדרה לביטוח 9 נכנס שוב למצעד

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | לקוח: 9 ביטוח | שם פרסומת: מי צריך מבצעים? | סמנכ"ל שיווק: מרב קליפר פרץ | מנהלת שיווק: ורד ברזילי | מנהלת פרסום: רותם מזרחי | מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יגאל שמיר | צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, דודי בן סימון | סמנכ"ל לקוחות: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב | מפיקה: נועה פולק | משרד מדיה: יוניון | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: נילי ברונר, מיה זהר

 על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%