קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיוביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: בנק מזרחי טפחות | ראובני פרידן
גם השבוע, חן אמסלם ודביר בנדק מגיעים לצמרת קקטוס הזהב. כי כשיודעים איך להעביר מסר בצורה חכמה וקולעת, התוצאות מגיעות לבד.
מקום 2: דינמיקה סלולר | publicis | גליקמן שמיר סמסונוב
אלי פיניש מחליף תפקידים והופך לבעל חנות סלולר שמנסה לשכנע לקוח לנטוש את דינמיקה ולקנות את ה-SAMSUNG S25 דווקא אצלו. עם כל היתרונות של הרשת, מבינים מהר מאוד למה היא לקחה את המקום השני בקקטוס הזהב.
מקום 3: KASHCASH
ישראל קורטוזה עולה לבמה עם סטנדאפ על KASHCASH ועל הדרך לא שוכח לעקוץ את אפליקציית BIT המתחרה. אל תקנאו לו כי הוא הגיע למקום השלישי בדירוג קקטוס הזהב.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%