נושא השירות עומד במרכזם של קמפיינים רבים, אך הפעם זהו תורה חברת החשמל לכבוש את הבמה, והשבוע היא מתברגת בראש מצעד קקטוס הזהב. לנוכח פגעי מזג האוויר שמאפיינים את חודשי החורף, הפרסומת של החברה ומשרד הפרסום GREY (אדלר חומסקי & ורשבסקי), מדגישה את מחויבותה לשיפור איכות השירות, עם מסר מעודכן המשלב אמינות, זמינות וחיבור אישי.

"חשוב לנו שבבית יכירו ויפנו בכל שעה. האנשים שלנו יגיעו", מסבירה מירי שאול, מנהלת אגף תקשורת ודוברות בחברת החשמל. לפרסומת גויסו שוב הפרנזטורים שקע ותקע (עליהם נדבר עוד בהמשך) יחד עם אורי חזקיה. הפעם הם קיבלו חיזוק נוסף, על מנת לחזק את החיבור האישי: "חשוב לנו מאוד לשים את עובדי החברה עצמם בפרונט ולכן משולבים בסרטון הזה ובאלו שיעלו אחריו עובדי חברה ולא ׳דוגמנים׳. כמו כן שים לב, שקע עונד את סיכת החטופים בסירטון, כהמשך לפעולות של חברת חשמל לתמיכה במאבק בהחזרת החטופים".

מירי שאול, מנהלת אגף תקשורת ודוברות בחברת החשמל
"בכל שעה - אנחנו נגיע". מירי שאול, חברת החשמל

הסיטואציה החברתית-משפחתית מוכרת לנו מפרסומות קודמות שהעלתה החברה. על הפרק: בלבול קל בין הצורך הדחוף לתקן את תקלת החשמל בבית, לבין הרעב הגובר והחשק העז להזמין פיצה. התשובה לשאלה איזה צורך קיבל מענה ראשון – ברורה. "הקריאייטיב לפרסומת נוצר במחשבה ועבודה משותפת עם הצוות במשרד הפרסום GREY (אדלר חומסקי & ורשבסקי). היה חשוב לנו להדגיש שני דברים - את הנגישות, המענה והטיפול בתקלות בשטח בכל שעה", הוסיפה שאול.

יעקב כהן (צילום: מתוך הסטנדאפיסטים, שידורי קשת)
יעקב כהן ז"ל|צילום: מתוך הסטנדאפיסטים, שידורי קשת

צמד הבובות שקע ותקע הם כבר חלק בלתי נפרד ממשפחת חברת החשמל, כמו גם האנשים שמפעילים אותן. אולם השנה משהו השתנה. השחקן והקומיקאי יעקב כהן, האיש מאחורי תקע, הלך לעולמו לפני כחודשים, אולם בחברת החשמל החליטו לא לוותר עליו בפרסומת הנוכחית. "יעקב כהן הוא הקול של תקע מעל ל-20 שנים", אומרת שאול. "הוא חסר לנו כבן אדם וכאומן בתהליך הדיבוב כמי שנותן ערך נוסף ולמעשה חיים שלמים לדמות. הוא תמיד איתנו".

- ומה לגבי הפרסומות בהמשך?

"חכו להפתעות".