קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיוביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: לאומית שירותי בריאות | pigment
הקופאית של המדינה מחליטה לעבור לקופה אחרת - לאומית שירותי בריאות. גם שם, היא ממשיכה להתלוצץ עם הלקוחות ועם רופאה. בזכות הקופה המהירה, היא שבה בגדול למקום הראשון בקטטוס הזהב.
מקום 2: פריגת | BBR Staachi & Staachi
מקום השני בקקטוס הזהב: פריגת מחזירים את השפם לאופנה, עם שלום מיכאלשווילי בדמות האהובה של מוכר מיצים, שמשאיר לכולנו טעם של עוד.
מקום 3: קופ"ח מאוחדת | LEADOgilvy
הטורטלים נפרדים מהרופא הפרטי של בנם ועוברים למוקד ג'וניור של מאוחדת, ועל הדרך לא שוכחים להגיד תודה. השבוע, הם במקום השלישי בקטטוס הזהב.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%