יש נושאים שפשוט צריך לדבר עליהם – אחד מהם הוא לא אחר מאשר הרגלי ההיגיינה שלנו בשירותים. כולנו לומדים עוד מהבית ומהגן איך עושים זאת נכון, אבל מסתבר שיש כמה טריקים פשוטים שפשוט שכחו ללמד את כולנו. אז התגייסנו למשימה והכנו עבורכם מדריך מצולם שישנה את חייכם. כן, לא פחות. הנה 4 טיפים שיבטיחו שתצאו נקיים מהשירותים:

1. נקי בריבוע

מים שמתיזים עליכם מהאסלה זה ככל הנראה הדבר הכי לא כיף שיכול לקרות לכם - וזה לא משנה אם אתם במשרד או בבית. אז איך מצמצמים את הסיכוי שזה יקרה? ובכן, זה ממש פשוט: זרקו לאסלה כמה ריבועי נייר ברגע שאתם נכנסים לשירותים. כן, ככה פשוט – ככה יעיל.

2. השילוש הקדוש

תנו לנו רק להניח כאן את הטיפ שישמור עליכם נקיים באמת. הטיפ הזה מורכב משלושה שלבים פשוטים: בהתחלה מנגבים עם נייר טואלט לילי, לאחר מכן בנייר טואלט לילי לח ולסיום מנגבים שוב בנייר טואלט לילי.

3. חוק ה-20 שניות

הפנמתם את שני הטיפים הראשונים? יופי, עכשיו הגיע הזמן לפיניש האחרון – שטיפת הידיים. כדי שהידיים יהיו נקיות באמת, אתם צריכים לפתוח את הברז, לשים את הידיים מתחת למים, לסבן טוב-טוב ואז להחזיר את הידיים מתחת למים ולספור עד 20.

4. טריק למתקדמים

אנחנו מודים שאת הטיפ הפשוט הזה גם אנחנו לא ידענו! כדי למנוע התפזרות חיידקים מהאסלה, סגרו את המכסה לפני שאתם מורידים את המים. גאוני, לא?