סלבריטאים בארץ וברחבי העולם כבר הבינו מזמן שכדאי למנף את הסלבריטאות לכדי מינוף עסקים נוספים שלהם, יש שיאמרו, עסקים צדדיים. בניהם, קים קרדשיאן עם לייו מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה, ד"ר דריי וג'ייזי שהקימו חברת אלקטרוניקה שנמכרה על ידי אפל, אופרה ווינפרי, ג'יזל, אשטון קוצ'ר ומהארץ, עדי הימלבלוי ובעלה עם המסעדה המצליחה, שלום מיכשאלשווילי עם חנות הצעצועים אונליין והשותפות עם עדי הימלבלוי בחנות ילדים בנמל, ורד פלדמן עם הקורסים לשפת גוף ועוד.
אז מי כן שורד ומחזיק מעמד? העסקים שהראו יצירתיות בהנגשה שלהם לקהל. עסקים שניתבו את השירות שלהם לדיגיטל, עברו מקורסים פרונטליים למקוונים, חנויות שעד עכשיו מכרו מהסניף הפיזי ועברו למכירה אונליין, ואפילו מסעדות שלא עבדו במתכונת של שירות משלוחים, עברו לערוץ הזה כעיקרי ואף שינו את התפריט שלהם בהתאם. עשו זאת גם עדי הימלבלוי ובעלה, עם מסעדת השחיתות גורדוס שבבעלותם.
עדי הימלבלוי: "ממש לפני הקורונה עמדנו לפתוח סניף חדש של גורדוס, בהרצליה פיתוח. כמובן שלא יכולנו לפתוח במתכונת שרצינו, כך שלא פתחנו את המסעדה במלואה, אלא רק לישיבה בחוץ ולטייקווואי".
"בסניף בחולון, מלבד העובדה שהמסעדה גדולה ויש גם פנים וחוץ ודי מרווח, פתחנו את המסעדה גם למשלוחים, מה שלא היה טרום הקורונה ואף התאמנו את התפריט שיתאים לטייק ווואי, כי המנות אצלנו מאד גדולות ומאד נוטפות והצלחנו לסנכרן בן המהות של גורדוס, שזה אוכל מושחת ועשיר ונוטף, לבין הצורך החדש של לארוז אותו בטייק אווי".
משפחת קרדשיאן סוגרת סוג של נכס עיסקי לא קטן ואחרי 14 שנים, יורדת מהמסך. האם זה בעקבות שיקולים כלכליים, או שאולי הקורונה באמת העירה גם את משפחת הריאליטי הגדולה בעולם והזמינה אותם להתכנס פנימה ולנהל את מערכות היחסים של המשפחה מחוץ לעין המצלמות.
כך או כך, גם הסלבריטאים מגלים יצירתיות ונלחמים על לפחות שני עסקים בתקופת הקורונה, הקריירה כאומנים והעסק המסחרי שפתחו במקביל.
התוכן מוגש בחסות צוקרמן הפקות