עם טריילר מעולה, קאסט מפוצץ באבק כוכבים מסנוור שכולל בין היתר את טימות'י שאלאמה, זנדאיה, פלורנס פיו, רבקה פרגוסון ואוסטין באטלר, תולעי חול ענקיות ואימתניות, והנוף עוצר הנשימה של כוכב הלכת אראקיס עדיין לא גרמו לכם לקנות כרטיסים ברכישה מוקדמת, הנה חמש סיבות שאין סיכוי שישאירו אתכם אדישים לסרט שכל העולם מצפה לו.

קרבות מרשימים ואקשן עוצר נשימה

"חולית", שעכשיו כבר אפשר לקרוא לו חלק 1, הציב רף גבוה מאוד בז'אנר המדע הבדיוני כשהציג לראווה אקשן מרשים, אפי וסוחף. "חולית: חלק 2" כבר מבטיח לנו הרבה יותר מזה. וילנב כנראה החליט לאתגר את הצוות הקריאטיבי ואת אנשי האפקטים שלו ואנחנו נהנים מתצוגה מרשימה ביותר של ספינות חלל אדירות ממדים, צבאות של אלפי לוחמים וקרבות מפוצצים כמיטב המסורת של דני וילנב, שהדמיון שלו עבד פה שעות נוספות. במילים אחרות, יש כאן את כל מה שאתם רק יכולים לחלום עליו בסרט מדע בדיוני ואפילו יותר. רגע מה, לא ראיתם את הטריילר?

עלילה הרבה יותר מורחבת ואפית

כובש הלבבות השרמנטי, איש השוקולד המתוק והיהודי היקר טימות'י שאלאמה חוזר לתפקידו בתור פול אטריידיס, בן הדוכס המפונק שנאלץ להפוך בעל כורחו למנהיג. ב-"חולית: חלק 2" אנחנו מלווים את פול במסע המפרך שלו אל ליבה של קהילת הדררים ובעיקר, כל הדרך אל ליבה של צ'אני, בגילומה של זנדאיה המהממת. בדיוק כמו האקשן שעולה בכמה רמות, גם העלילה של "חולית: חלק 2" מעבירה להילוך חמישי, הופכת לאפוס רחב יותר ולוקחת את הדמויות שלה יד ביד לטיול ארוך ומסוכן בדיונות הרחבות של אראקיס. מי מצטרף לטיול? רק שימו לב לתולעים הענקיות.

חולית - חלק שני תמונות  (צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט )
צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט

פסקול מדהים ביופיו של הנס זימר

הנס זימר הוא לא עוד מלחין, הוא כבר מותג. אם אתה במאי בהוליווד אז אתה כבר יודע שצימר הוא אס מנצח, ואם אתה לוקח אותו לעבוד על הסרט שלך, אז מובטח לך פסקול מופתי. כמו כמעט כל דבר "בחולית: חלק 2", הפסקול מספק חוויה מטורפת ומצמררת בפני עצמה. בסצנות בהן משתקף הנוף המרהיב של כוכב הלכת אראקיס או בסצנות הקרבות המרשימים, הפסקול של זימר, שהוא יצירה בפני עצמה, ירעיד אתכם עד העצם. ואם אתם לא תתרגשו ממנו, מומלץ שתרוצו לבדיקה אצל הרופא

אוסטין באטלר בתפקיד מפתיע

יש מצב שלראות את אוסטין באטלר בחזה חשוף היא הסיבה הכי טובה לצפות בסרט הזה. לא באמת. בכל אופן, תשכחו מאוסטין המסוקס והפרוע שהכרתם ב"אלביס". ההופעה המפתיעה של באטלר בתפקיד פייד ראות'ה, אחיינו המטורף והברוטלי של הברון הארקונן, היא משהו שלא תשכחו עוד המון זמן. בקיצור, אם אוסטין באטלר עשה לכם את זה בביוגרפיה אודות האיש, הפאות והאגן המתנועע, ב"חולית: חלק 2" הוא כבר יפיל אתכם ואתכן מהכיסא.

הביקורות המוקדמות מהללות

“יצירת מופת שומטת לסתות”, "קולנוע בלתי ייאמן", "יצירת המופת של דני וילנב" ו-"חולית: חלק 2 הוא ניצחון", אלו הן רק חלק קטן מהתגובות הנלהבות של המבקרים ברחבי העולם שכבר הספיקו לצאת מגדרם. ואם עד כה לא שוכנעתם (מה נסגר?), אז רק נאמר שלדעתנו זו סיבה מספיק טובה, אם לא הכי טובה בכל הרשימה הזו, לרוץ באמוק לבתי הקולנוע, לקנות דלי ענק של פופקורן ולצפות באחד הסרטים הגדולים ביותר שנעשו לאחרונה, ורצוי כמובן על המסך הכי גדול שתמצאו.

"חולית: חלק 2" יעלה בישראל בבכורה בינלאומית ביום שלישי, 27.2 (יום שבתון הבחירות).