מנכ"ל אפל התנצל היום בפני הסינים על שירות הלקוחות הלקוי של החברה. הכל התחיל ב 15.3 בשידור בטלוויזיה הסינית בה צרכנים ביקרו את מדיניות האחריות ושירות הלקוחות של החברה בסין. הם תקפו את מדיניות האחריות של המוצרים השונים.
מנכל אפל טים קוק התנצל במכתב "אנו מודעים לבעיית התקשרות של אפל ובעקבותיה לתחושה שאפל היא חברה יהירה, שלא מייחסת חשיבות למשוב של הצרכנים, אנו מביעים את התנצלותנו הכנה לתחושות אלו אצל הלקוחות". בנוסף להתנצלות תוקנה מדיניות החברה בנוגע לאחריות על המוצרים IPone 4 ו-IPone 4s ושופרו זמינות שירות הלקוחות של החברה והכשרת העובדים. דייזי, בת 20 סטודנטית באוניברסיטה בשנגחאי אמר "אפל צריכה לשפר את שירות הלקוחות והמכירות שלה בסין כפי שעושה במדינות אחרות בעולם"
סין היא המדינה השנייה בגודלה בצריכת מוצרים של "אפל" (אחרי ארה"ב) ברבעון האחרון של 2012 נמכרו מוצרים בשווי 6.8 מיליארד דולר, כמעט 40 אחוזים מהמכירות של החברה.