500 נוסעים ששהו על הרכבת בבריטניה נתקעו במשך 6 שעות בקרון לאחר שבלמי הרכבת בת ה-30 שנה התקלקלו. נוסעים זועמים תקפו אתמול את אחת מחברות הרכבות המובילות בבריטניה על נסיעת סיוט שנמשכה 12 שעות בתנאי עולם שלישי כמו "קרון בהמות", כלשונם. הנסיעה הארוכה הובילה לתנאים קשים ללא אוכל ושתיה, הכיבוד בקרון אזל ואף השירותים נחסמו. הנוסעים הצמאים שרצו להרוות את צימאונם חויבו לשלם על המשקאות החמים.

הנסיעה הנוראית יצאה בשעה 11:00 בבוקר מפינזאנך לללונדון פדינגטון. הנוסעים שהיו על הקרון סיפרו כי זו היתה "הנסיעה הנוראית ביותר" ואמרו שמדובר ב"אסון כאוטי". חברת הרכבות FGW עומדת כעת בפני זרם של תביעות פיצויים, לאחר שהודתה בכשלים ואף פתחה בחקירה עצמאית.

מנהל בכיר ששהה באותו זמן על הקרון צולם כשהוא מתנצל בפני הנוסעים בזמן הנסיעה: "תאמינו לי אני גם ממורמר מאוד ומתוסכל כמוכם". רכבות אלו יוצרו לפני 30 שנה, אך לטענת החברה הבעיה נובעת מהמכניקה הפנימית של הרכבות שלא שונתה במשך שש שנים.

טוני הית', נוסע שהיה על הרכבת טוען כי בעוד הנוסעים נלכדו ברכבת, הצוות עמד בחוץ, בפינת העישון ומתח את רגליו. לדבריו, נאמר לנוסעים כי מקור התקלה נבע בגלל משיכת כבל החירום ולבסוף התברר כי הבלמים ננעלו. הית' הדגיש כי הרכבת אינה ראויה לנסיעה, "הרכבת מסיבית וצפופה, משפחות ישבו על הרצפה, לא היו מושבים שמורים בגלל תקלה במחשב". בנוסף הוא טוען כי זוהי הנסיעה הנוראית בחייו, "שילמנו 200 ליש"ט לכרטיס. ילדים בכו והקיאו בנסיעה, זה באמת היה נורא".

לאחר החוויה שעברו, נוסעים רבים הביעו את התסכול שלהם  בטוויטר. אחת הנוסעות כתבה: "התייחסו אלינו כמו בהמות" והוסיפה: "אין מזון, אין מים, אין אוויר, אין שרותים! הנהלת הרכבת פשוט לא מתפקדת". נוסע אחר התלונן: "הרכבת הייתה עמוסה עוד לפני שהתקלקלה. היו ככל הנראה 20 או 30 אנשים בכל קרון שלא יכלו לשבת." מנכ"ל החברה מארק הופווד התנצל לאחר התקרית והוסיף: "אנחנו צריכים לחקור את המקרה ולהפיק לקחים במהירות".