רשת מקדונלד'ס מוסיפה לראשונה אורז לתפרט שלה בסין, בניסיון להתאים את עצמה לטעם המקומי. "אנחנו מקשיבים למה שהלקוחות שלנו רוצים לאכול לארוחת ערב", הסביר קנת צ'אן, מנכ"ל מקדונלד'ס בסין, "הם רוצים מנות משביעות, אבל עם אותם ערכים שהם מצפים למצוא אצלנו".
החל ממחר, כל 1,700 סניפי הרשת בסין יציעו ארבע מנות חדשות: טורטיה עם עוף ואורז, טורטיה עם בקר ואורז, קערת עוף ואורז וקערת בקר ואורז. המצרך הבסיסי כבר השיג דריסת רגל במדינות אחרות באסיה, ובסינגפור אחת המנות הפופולריות היא המבורגר אורז.