חתונות יכולות להביא איתן, איך נגיד, סיטואציות מיוחדות – וכלות, וגם חתנים כמובן, יכולים לפעמים ללכת טיפה רחוק מדי כדי שהיום המאושר הזה יהיה מושלם. לפחות עבורם. זה בדיוק מה שעשתה צעירה אמריקאית בת 27, שסיפרה באתר וידויים אנונימי כי החליטה לא להזמין את חברתה הטובה והרזה לחתונתה, מכיוון שלא רצתה להיראות שמנה לידה.

הצעירה הסבירה שכיוון שהקשר בינה ובין חברתה הרזה קרוב וארוך שנים, היא לבטח תצפה להיות שושבינה בחתונתה, ומכך היא חוששת: "היא רזה בצורה טבעית להפליא ונראית טוב מאוד", היא הסבירה, "אני ושאר השושבינות שלי יותר מלאות. בגלל שכולנו לובשות את אותה שמלה היא הייתה הורסת לנו את התמונות. היא עלולה לגרום לכולנו להראות שמנות בהשוואה אליה".

לדבריה היא מאז ותמיד נאבקה במשקלה ולכן יש לה זכות לא להזמין את חברתה מחשש שתאפיל עליה. הכלה המיועדת החליטה שלא לספר לחברתה על קיום החתונה כלל, אך הדבר התגלה כשהחברה הרזה יצאה לדייט עם אחד השושבינים האחרים.

הגולשים, כמובן, לא יכלו לשתוק כאשר הם שמעו על המעשה והטיחו בה שהיא חסרת ביטחון ואנוכית. גולש אחד כתב כי "הכלה צריכה פשוט להפסיק לקרוא לה חברה", ואחרת הוסיפה, "היא פשוט כינתה את כל השושבינות שלה מכוערות". אחרים פשוט ניסו להבין מה חשבה לעצמה אותה בחורה: "אני לא מצליחה להבין מה עבר במוחה של האישה הזאת", כתבה אחת מהן, "'חשבתי שאוכל לשמור בסוד את העובדה שאני מתחתנת!' מה?״.