רביעיית הבנות של twentyfourseven כבר מרגישות בבית בטריטוריה של ניו יורק. אחרי שתי משימות, עוז זהבי וסושי עם עדי נוימן, הן גם כותבות לנו היישר מהתפוח הגדול ולא חוששות לפתוח את הפה אחת על השנייה.

אין תמונה
"אחת קצת פרחית, אחת משוגעת ואחת צבועה". החוויות בעיר הגדולה

"24 שעות, 7 ימים בשבוע, 4 בנות - זה לא קל!"

"מה שרואים מכאן לא רואים משם. ניו יורק בהחלט חוויה רק מעצם המקום. מסיבות, משימות, לופט אחד וארבע בנות. כל הבנות נורא שונות. כל אחת עם אופי מיוחד משלה: אחת קצת פרחית, אחת משוגעת ואחת צבועה.

ואם נכנס לפרטים אז קורין - כלפי חוץ מקרינה כח ועוצמה אבל בעצם היא חסרת בטחון! היא תחרותית מאוד ונוטה להתחבר לצד המנצח. שירן- פרחה אבל בעלת לב טוב, נוטה לפגוע באנשים ולא לשים לב! דניאל- מצד אחד בחורה טובה מצד שני נוטה לקחת דברים באופן אישי מידי, חשוב שתרגיע את עצמה כי היא גם ממש מעצבנת!

האמת שהתחרותיות עושה את שלה. ניסיתי במהלך התוכנית להראות את מי שאני באמת. כולן מנסות להיות מאופקות אבל 24 שעות 7 ימים יחד זה לא קל!! כל העניין מרגיש כמו חלום. מתגעגעת לארוס שלי, לחברים ולמשפחה.

אוהבת המון, אלינה".

אין תמונה
"סומכת עליכם שתעשו הרבה רעש!". שירן מצפה, אל תאכזבו

"סקרנית לדעת איך יצאתי בתוכנית"

"אין לי מילים לתאר את כל מה שאני חווה כאן, זה לא אמיתי. לוקחים אותנו לאתרים מדהימים, למסיבות הכי שוות, אוכלות מסעדות יוקרה, פוגשות בסלבס - בקיצור מלא דברים מדהימים! אני לא מעכלת שאני חלק מזה, הכי כיף לי בעולם ואני נהנית מכל רגע. עושה חיים משוגעים אבל מתגעגעת למשפחה לחברים. מה שכן, סומכת עליכם שתעשו הרבה רעש!

לגבי הבנות - הן מאוד  שונות אחת מהשנייה.דניאל היא הצעירה ביותר והכי מפונקת - חושבת שהכל מגיע לה,היא אוהבת לקטר אבל אני מחבבת אותה. הכי פחות התחברתי לאלינה. היא מאלצת את עצמה להיות נחמדה לכולן כי פשוט אין לה ברירה. אתה יכול למות לידה והיא תמשיך למרוח לק.א ני לא אהיה חברה שלה לעולם. אחרונה חביבה זו קורין שאליה התחברתי בטירוף. אנחנו באות מרקע דומה והיא מדהימה. היא בסדר עם כולן, מגשרת,מפשרת וסופגת יותר מידי! לדעתי, היא צריכה לדעת לשחרר.

אני ממש מנותקת מהעולם - אין לי טלפון או גישה לפייסבוק ולא דיברתי עם המשפחה. אני בחוסר וודאות וממש סקרנית לגבי איך יצאתי בתוכנית. תצביעו לי!!

שלכם, שירן".

אין תמונה
כשתקועים עם עוד 3 בנות, לומדים פשוט לשתוק. דניאל מפנימה

"כשתקועים עם עוד 3 בנות, לומדים פשוט לשתוק"

"כיף לי רצח. זה אמנם לא מרגש בשבילי כמו עבור שאר הבנות כי כבר הייתי פה וחוויתי את כל האתרים אבל ממש נהניתי. הבנות מקסימות.

קורין היא כמו אמא של כולנו מסדרת ומארגנת.אלינה היא הנסיכה שכל הזמן מתגנדרת ומסדרת את עצמה
שירן חולת רוח שכל יום מבחינתה מסיבה היא עושה לנו צחוקים בטרוף.

אמנם היו ויכוחים וריבים אבל בסוף, אחרי שתקועים באותה דירה עם עוד 3 בנות כשכל אחת באה ממקום אחר, לומדים שלפעמים הברירה היחידה היא פשוט לשתוק.

עוד מעט חוזרים לארץ!

אוהבת, דניאל".

אין תמונה
"אני אישית מתחברת לדניאל ושירן". קורין
 "רציתי להתפרסם קצת, אז החוויה עוזרת לי"

החוויה בניו יורק מדהימה. אני נהנית מאוד. זו פעם ראשונה שלי בניו יורק ואני עוד חודשיים מתחתנת, ובשבילי כל החוויה הזאת היא מתנה משמיים. על הדרך גם רציתי להתפרסם קצת, אז זה עזר לי. אנ לומדת הרבה, מתה לנצח בכל המשימות ולהגיע עד הסוף ומקווה שיפרגנו לי בארץ.

 לגבי הבנות הדברים מאוד דינאמיים.אני אישית מתחברת לדניאל ושירן. דניאל חכמה ודינמית אבל גם צינית! צריך להכיר אותה כדי לאהוב אותה כי היא קוטרית לא קטנה, מפונקת וחושבת שהיא צריכה לקבל הכל. היא חופרת ברמות אבל אני ממש מתחברת אליה. היא ממש מעצבנת לפעמים, אבל לגמרי חברה.

שירן מגניבה לאללה ומצחיקה מאוד. זורמת בכל דבר אפשרי ומוכנה כמעט להכל. בהתחלה חשבתי שהיא ערסית אבל היא ממש לא! התחברתי אליה והיא לא רואה אף אחד ממטר!

אלינה, שתהיה בריאה, רוצה להתגלות כדוגמנית.היא נראית טוב ויש לה גוף נהדר אבל היא סנובית וגם צבועה. כל היום רק מתעסקת באיפור ובלקים של עצמה. אגואיסטית. מול המצלמה היא נחמדה אבל במציאות לא. בואו נגיד שהיא האחרונה שאסמוך עליה.

קורין".

 >> רוצה לראות בדיוק מה הבנות עושות בניו יורק? כנסי כנסי