אם לאחרונה, ניסית להיכנס לסניפי הרשת של מותג האופנה TWENTYFOURSEVEN ונתקלת בעומס יוצא מגדר הרגיל בדרך לקופה, הנה לך הסיבה: בימים האחרונים, ערכה הרשת סדרת אודישנים ברחבי הארץ. המטרה: למצוא ארבע בנות אופנתיות, מאגניבות ופאשוניסטיות, שייזכו לטוס לניו יורק ולככב בתוכנית ריאליטי. האמצעי: לרכז כמה שיותר מתמודדות ראויות שמבינות דבר או שניים על אופנה ומוכנות לחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת. איך זה קשור אלייך? אנחנו כאן כדי להסביר.

ב-9 למאי, תושק תוכנית ריאליטי חדשה בעיר מעוררת הקנאה וההשראה ניו יורק, בכיכובן של ארבע בנות ארצישראליות. התכנית תצולם במשך שבעה ימים בתפוח הגדול, במהלכו יקבלו מדי יום הבנות משימה אטרקטיבית הקשורה לעולם האופנה ולאתרים ייחודיים בעיר. כל משימה תצולם ותועלה לפייסבוק מדי יום, ובנוסף יעדכנו הבנות את מה שעובר עליהן במשך היום. אם את מתגעגעת לניו יורק ורוצה לראות מה מחכה להן - אז את התוכנית במלואה תוכלי לראות ממש כאן.

אבל קודם כל, בואי להכיר את הבנות שיטוסו לניו יורק: מתוך העשירייה ייבחרו 4. אז בואי להצביע עבור הפייבוריטית שלך.

אין תמונה
עומס בתור לקופות twentyfourseven? עכשיו את מבינה למה

תבחרי, תצביעי, תשפיעי ואולי תזכי בפרסים

אבל רגע לפני שהמיועדות טסות למנהטן - לך יש תפקיד חשוב ביותר - להחליט איזה בנות יזכו לטוס. האודישנים שהתקיימו בשבוע האחרון הסתיימו, ומתוכן נבחרו 10 פיינליסטיות. כמובן שרק 4 מהן יעלו על המטוס, וכאן בדיוק את נכנסת לתמונה.

בקרוב נעשה לך הכרות מקרוב עם העשירייה המאושרת - תקבלי את הפרטים שלהן, כמה תשובות לשאלות אישיות, ותוכלי לבחור לך פייבוריטית משלך כאן באתר ובעמוד הפייסבוק של twentyfourseven. למה זה כדאי לך? א. כי את יכולה לעשות הרבה טוב לבחורה אחת ומאושרת שתזכה לטוס בזכותך. ב. כי עם כל הכבוד לתת, מה עם קצת לקבל? ובכן, את עשויה לקבל אחלה פרסים, הנחות וצ'ופרים מטעם הרשת. ובינינו, נשמע לנו אחלה דיל בעבור מינימום מאמץ.

אין תמונה
ארבע בנות בעיר הגדולה. את תוכלי לקבוע מי הן יהיו


שלושה ימים לפני הטיסה ואחרי שקלול ההצבעות, ייבחרו 4 בנות מזל שיתבקשו לארוז מעט מאוד בגדים והרבה מאוד אנרגיות ליעד המיוחל. שם, בזמן צילומי תוכנית הריאליטי, את תעקבי אחריהן בקרוב ותוכלי להמשיך להשפיע. הפעילות כולה תתרחש כאן אצלנו ובפייסבוק, ותושפע מהצבעות ותגובות קהל הגולשות. הבחורה שתנצח בכל משימות הריאליטי תזכה בפרס הנכסף - טיסה עם חברה לחו"ל לחגיגת שופינג מטורפת. אל תקנאי מדי, במשך כל התחרות גם את תוכלי פרסים והפתעות. אל תפסיקי לעקוב.

>> היכנסי, הצביעי והשפיעי: מי תסע לניו יורק?