גילי הלכה לשמוע מה אחיה אומר על התחושות שמלוות אותה בתקופה האחרונה. מחד, היא מרגישה שאולי היא צריכה לנסות קשר עם גבר ומאידך, יש לה את מאיה עכשיו והיא מדהימה. "הרבה פעמים אמרתי שגברים זה משעמם אבל זה היה תירוץ", מתוודה גילי, "אני לא יודעת איך להתמודד איתכם. אני באה חסרת בטחון". לגילי היו התנסויות עם גברים, אבל היא תמיד ברחה הביתה בתירוץ שהם משעממים.

"אולי מערכות היחסים שלי עם נשים עולות ויורדות בגלל שיש בי משהו לא שלם?", תהתה גילי בקול קם ואחיה מיד הרגיע אותה שזה ככה בכל מערכות היחסים בעולם. גילי לא לגמרי השתכנעה. הם המשיכו ודיברו על האפשרות שגילי תצא עם גברים. "את יכולה לראות את עצמך יוצאת עם גבר?", הוא שאל, "קשה לי אבל אני מרגישה שאני צריכה. יש קול פנימי שאומר זה משהו שלא בדקת, זה משהו לא ניסית, זה משהו שהוא אפשרי", ענתה גילי.

השיחה המשיכה ונושא השיחה הפך להיות מאיה. "היא מדהימה לי לחיים והיא מדהימה אופן כללי", אמרה גילי אבל גם הביעה חששות על הקשר המתהדק ועל ההצעה של מאיה לעבור לגור יחד. מדוע לגילי יש ספקות עם נשים, מדוע היא חוששת לעבור לגור עם מאיה, ואיזה גבר יכול להתאים לה? צפו בעוד רגעים מהשיחה

"בקרוב אהבה", מיד אחרי "האח הגדול", בשעה 22:45

>>הכירו את הנשים של "בקרוב אהבה"

>>היכנסו לפייסבוק של בקרוב אהבה - הבנות כבר מחכות לכן!