אחרי תקופה שלמה שהבנות דיברו אחת עם השנייה, ועם אירי, רק באינטרנט - הבנות נפגשו למסיבת פרידה מרגשת ולא וירטואלית כלל. סיגל, שמצאה אהבה בתחילת הסדרה, ניצלה את ההזדמנות להתעדכן בכל מה שעבר על הבנות.

ממיכל היא שמעה על אורי. "אהבה גדולה?", היא שאלה ומיד מיכל ענתה "כן". "הוא ממש מתנה", הוסיפה ופירגנה גאיה. "הוא מעביר אותי בית ספר. אני פתאם קולטת איך שנים הייתי עסוקה בלרצות זוגיות. מרוב שהייתי עסוקה בכמיהה, אני לא יודעת מה זה להיות בזוגיות. אני ממש גרועה בזה", מיכל מספרת בפתיחות.

גלית נזכרה בחוויה שעברה ועל הקושי שחוותה בפעמים הראשונות בקבוצה המגובשת. "אני בנאדם שקשה לו להתחבר. לקח לי קצת זמן", היא מספרת. על המגורים המשותפים היא מספרת שהכל זורם מדהים ושבתה כמו אחות גדולה לבנותיו הקטנות של בן זוגה.

אבל השינוי המשמעותי, כך חושבות הבנות, היה אצל גילי. "גילי מהשיחה הראשונה ועד השיחה האחרונה זה עולם אחר", אומרת אמירה. "ממש ראו את זה פיזית", מוסיפה גאיה, " זה היה מהפך".

לקראת סיום, מיכל סיפרה להם שהיא עובדת על שיר הנושא של הסדרה והשמיעה אותו לבנות. יחד הן שרו, רקדו והרימו כוסית. "היה כיף, וקשה ומטלטל - אבל היה שווה את זה", סיכמה אמירה.

>> פספסתם? פרק הסיום של בקרוב אהבה לצפייה ישירה