"עד לפני שנה לא חשבתי על זוגיות. לא באמת רציתי ועד היום אני לא יודעת מה אני רוצה" סיכמה אמירה בוזגלו את כל התהליך הארוך שעברה בתכנית. "מהסתכלות על זוגיות שהייתה לי בעבר, לא משנה כמה הם היו אוהבים אותי זה לא הספיק, אני רוצה יותר" מוסיפה אמירה.

אמירה שהחלה את התכנית בנסיעה ללונדון בעקבות בחור, יצאה לדייטים וקיבלה חיזוק משלומי קוריאט בחיפוש אחר האהבה, מסיימת את המסע בנימה קצת עצובה: "אני חושבת שבסופו של כל התהליך הזה, מה שעצוב זה שאני לא באמת יודעת מה אני רוצה. אני יודעת שאני רוצה אהבה ואני מוכנה לזוגיות אבל אני מפחדת מזה".

לחברות, סיפרה אמירה את מה שלקחה מהתכנית וממה למדה: "אחד הדברים שלמדתי על עצמי הוא שאני באמת נראית לעין לאנשים מאוד פתוחה אך האמת האמיתית היא שזה ההיפך הגמור. אני משדרת פתיחות ולכן אנשים נפתחים אלי אבל אני בן אדם מאוד לא פתוח".

למרות שאמירה מגיעה מתחום הטלוויזיה, החשיפה לרגעים האינטימיים לא הייתה קלה אך מבינה מה זה אומר עליה: "מי שבוחר לשים את עצמו מול מצלמה הוא אדם שמאתגר את עצמו עם חשיפה. אני יודעת עלי שבדיעבד אני מבינה שאני אדם שמאוד קשה לו להיפתח ושמתי את עצמי בנקודה הכי קיצונית שיכולה להיות. אין בן אדם שעובד במקצוע כמו שלי או שם את עצמו מול מצלמה ושלא יחפש שיאהבו אותו כל הזמן". צפו ברגעים שלא שודרו של בקרוב אהבה.

>> פספסתם? פרק הסיום של בקרוב אהבה לצפייה ישירה