הכתבה מתארת את מנכ"לית "יאהו" כאישה החיה ברמה גבוהה מאוד ובעלת סגנון לבוש מאוד מיוחד. "בגדי העבודה" של מאייר עשויים מבדי קשמיר והיא מחזיקה מספר גרדרובות שונות בצבעים שונים לכל עונה בשנה.
בכתבה נכתב, בין השאר, כי השילוב בין הזוהר והחנוניות של מאייר הם שעזרו לה את להתקדם ולהפוך למנכ"לית "יאהו". הגברת הצעירה הצליחה לגבור על מספר מנכ"לים שכשלו בתפקידם והובילה את יאהו להפוך למותג מצליח.
תמונתה החושפנית של מאייר עוררה לא מעט ביקורת. דן שוובל, יועץ מיתוג ומחבר הספר "לקדם את עצמך: הכללים חדשים להצלחה בקריירה" אמר בראיון ל-CNBC תהה מדוע הסכימה להצטלם באופן הזה לעיתון וטען כי אולי זו הדרך שלה להתפרסם. שוובל הוסיף כי בתמונה שלה שמופיעה באייפד, מאייר נראית "נרקסיסטית ומזוייפת".
חברת "יאהו" סירבה להגיב על התקרית אבל עורך Yahoo Finance, מייק סנטולי, אמר: "אני לא יכול לדבר על אסטרטגיית יחסי הציבור של החברה שלי אבל אני דווקא חושב שרוב תשומת הלב היא יתרון." לטענתו הציבור מתעניין מאוד באשה מצליחה כמו מאייר, מצליחה שבאה חברה מצליחה כמו גוגל והצליחה להשתלט על יאהו.
מאייר התפרסמה לא מעט בעקבות התנהלותה החריגה עם כניסתה לתפקיד. ראשית, מעברה לתפקיד הבכיר ביותר ב"יאהו" כשהיא בחודשי היריון מתקדמים. בהמשך, חזרתה לעבודה זמן קצר לאחר הלידה וכן, החלטה לבטל את העבודה של אנשי יאהו מהבית.