אחת האקסיומות השחוקות ביותר היא שכל מוצר ייצא מורווח אם הפרסומת שלו תהיה סקסית. הנה כמה מודעות וסרטונים שלקחו את הרעיון לאקסטרים, עם מחשופים נדיבים, שפתיים משורבבות ומסרים מיניים חד משמעיים. הפרסומות שלפניכם החליטו ללכת על בטוח, ולחפצן נשים כאילו אין מחר - הכל כדי ליצור פרסומת לוהטת, שתשלח את היד שלכם היישר למכנסייים (להוציא את האשראי, כמובן). הקשר למוצר המשווק? מקרי בהחלט.

תתיז יותר - תקבל יותר

ואם המסר המילולי לא מספיק בוטה, תמיד אפשר להתנחם בגדוד של יפהפיות בביקיני, שדוהרות לעבר הגברים שיודעים לבחור את הדיאודורנט הנכון.

זה לא מישהו אחר, זה משהו אחר

קים קרדשיאן גוהרת מעל גבר צעיר וחטוב, מלחששת לו כמה הוא מדהים - ואז פונה והולכת ממנו, מכיוון שמדובר (חי-חי) במאמן האישי שלה, והיא כבר לא זקוקה לו מאז שמצאה את נעלי ההתעמלות המושלמות.

טעים!

שחקנית כדורגל בלבוש מינימלי, שקית צ'יפס והכיתוב "טעים!" - זה כל מה שיש במודעה הזו, שמצהירה כי היא תומכת בספורט (ובצ'יפס. ובעירום חלקי).

פרסומות סקסיסטיות (צילום: the richest)
טעים! מה טעים?|צילום: the richest

תאוות בשרים או צמחים?

בניגוד לכל הפרסומות האחרות שמובאות בכתבה הזו, בסרטון הנוכחי המטרה נעלה - עידוד אנשים לבחור בתזונה צמחונית. אבל כמיטב המסורת של PETA, הארגון שמאחוריה, הדרך שנבחרה היא שימוש בוטה בעירום נשי.

פורנו בלחמניה

רשת ההמבורגרים האמריקאית "קארל ג'וניור" ידועה בפרסומות הסקסיסטיות שלה, אבל הפעם נדמה שהצליחו להתעלות אפילו על עצמם, כשהושיבו דוגמנית על חוף הים והורו לה לתנות אהבים עם קציצה בלחמנייה, בסצנה שרק ריבונו של עולם יודע כיצד הותרה לשידור מחוץ לגבולות "יו-פורן".

אף אחד לא מוריד כמונו

מכנסיים מופשלים במורד רגליים נשיות חטובות, סיסמה פתיינית - פרסומת לחברת ביטוח שמתהדרת בתעריפי הפוליסות הנמוכים, מה לא ברור? 

פרסומות סקסיסטיות (צילום: mako)
אף אחד לא מוריד כמונו"|צילום: mako

שלגון לוהט 

חמוקיה של מורן אטיאס כבר נחשפו בשלל פרסומות וסרטים, אבל כאן מדובר בהפקה לוהטת במיוחד - מורן אוכלת שלגון בדרך בה, ובכן, גברים היו רוצים לראות אותה אוכלת אותו.

קרב חתולות 

הסרטון הבא מצליח לשלב באורח פלאי כמעט גוף נשי חשוף עם קלישאה מיזוגנית ידועה, ומציג נשים בלבוש מינימלי רבות עד זוב דם על שטות (מה הסיבה שבעטיה הן אוהבות את הבירה הדיאטטית של מילר). באופן אירוני ומודע לעצמו, הן גם מסיימות את הקרב בגיפופים ערים. 

מגלחים את המחיר כדי שתרדו לנו

חברת התעופה הזו מפרסמת חבילות נופש לאתרים אקזוטיים, כך שבאופן מאוד עקיף זה הגיוני שיציגו אישה בבגד ים. מה שהגיוני פחות הוא סיסמת הפרסומת שנבחרה: "מגלחים את המחיר כדי שתרדו לנו" (משחק מילים פסבדו משעשע, באנגלית זה עדיין נשמע רע). 

פרסומות סקסיסטיות (צילום: mako)
מגלחים את המחיר כדי שתרדו לנו|צילום: mako

כמה פעמים עשית את זה היום?

רופאה (או יותר נכון: דימוי פורנוגרפי של רופאה) מלחששת: "כמה פעמים עשית את זה היום? נהנית? אתה חושב שאתה עושה את זה יותר מדי?". לא, היא לא לוקחת אנמנזה - היא מפרסמת פלייסטיישן. 

אישה מקודדת

"תפסיק להסתכל - תצלם!", פוקדת הפרסומת על הבוהה התמים, ומפצירה בו לסרוק את הקוד המופיע מעל ישבנה של הדוגמנית כדי לזכות בחופשה.

פרסומות סקסיסטיות (צילום: pinterest.com)
תפסיק להסתכל - תצלם!|צילום: pinterest.com
>> "לא יאמן שאנורקטית לשעבר אומרת את זה, אבל אני רוצה להשמין עוד"