מלכת המדבר - גוואטמלה (צילום: גדי קבלו)
בזכות החוויה שתישאר איתך הרבה יותר מהחולצה מהשופינג בניו יורק|צילום: גדי קבלו
רוצה חוויה של פעם בחיים? סקרנית לחקור יעדים חדשים, לאתגר את עצמך בחוויות מרתקות ובסביבה נשית ומחזקת? אנחנו כאן בשבילך. אז למה דווקא "מלכת המדבר"? הנה 9 סיבות שעושות את כל ההבדל: 

בזכות: ניסיון של 15 שנה

מלכת המדבר טיילה עם למעלה מ- 5000 מלכות, במסעות ליעדים שונים ומגוונים, קרובים ורחוקים ברחבי העולם. זהו ניסיון, שמאפשר לנו להכיר בדיוק את צרכי המלכות החדשות, ולהרכיב מסלול מגוון ומלא בחוויות מפתיעות, כל שנה מחדש, באופן שלא תשכחי לעולם.

בזכות: מסלול שנבדק בקפידה

ההכנה שלנו למסעות מתגבשת על ידי קבוצת עילית של אנשי שטח, מדריכים ישראליים ומקומיים, מומחי נהיגת שטח, פסיכולוגיות ארגוניות ועוד אנשי מקצוע מהארץ, ומהיעדים אליו אנו נוסעות. המסלול נבדק לא פחות מ-5 פעמים! עד שצוות המומחים קובע שהוא מוכן למסעות המלכה.

בזכות: הצוות שלנו

צוות המדריכות שלנו מורכב ממדריכות מקצועיות וותיקות, כולן עברו קורסי הדרכה והכשרה ייעודית למלכת המדבר. כל שאר בעלות התפקידים- מלוות חברתיות, רופאות, נשות לוגיסטיקה ונשות מנהלה, עברו את מסע מלכת המדבר כמשתתפות והן נבחרות מידי שנה לתפקידן, בין השאר על ידי המלכות עצמן, ועוברות הכשרה מקצועית מיוחדת לקראת יציאתן למסע.

מלכת המדבר: ספרד (צילום: יהודית מאג'ר)
בזכות הצוות המיומן|צילום: יהודית מאג'ר

בזכות: הבטיחות בנהיגה

במסעות מלכת המדבר, הגי'פ הוא אמצעי הגעה למקומות מרהיבים, מיוחדים ופחות מתויירים. האחריות שלנו להובלת מסע רכבי שטח מאתגר ובטיחותי, בו תוכלי ליהנות מנהיגה במסלולים מרהיבים, כוללת מספר שלבים:

1. רק אצלנו, המיונים כוללים גם בדיקת יכולת נהיגה בהתאם לצרכי היעד. אנו בודקים שהנשים שמתקבלות מגיעות עם יכולת נהיגה מתאימה לצרכי המסע.
2. רק אצלנו תעברי חצי יום התנסות והדרכה, בנהיגת שטח בארץ, לאחר המיונים וטרם היציאה לחו"ל בהכשרה הכלולה במחיר. את ההיכרות עם הג'יפ תערכי כבר בארץ, כך שלא תנחתי פעם ראשונה למושב הנהגת בחו"ל.
3. במהלך המסע, הצוות שלנו מקפיד על מילוי הוראות מדויקות של אופן הנהיגה, והתנהלות מוקפדת בתוך השיירה.

בזכות: הנשים המתאימות ביותר

ימי המיון למלכת המדבר, כוללים איתור של הנשים המתאימות ביותר לערכי מלכת המדבר ולמהות הפרויקט. אנחנו לא מתפשרות כי נשים מתאימות יוצרות את המסע המוצלח ביותר .

מלכת המדבר 2013 (תמונת AVI: mako)
בזכות הבטיחות בנהיגה שכולל הדרכה בשטח|תמונת AVI: mako

בזכות: מועדון מלכת המדבר, למלכות בלבד

בתום המסע את מצטרפת כחברה למועדון האקסלוסיבי של מלכות המדבר, ונפתחות בפנייך אפשרויות חדשות- כל מלכה יכולה לבחור עד כמה היא רוצה לקחת חלק בפעילויות המועדון, בטיולים השונים לאורך השנה בישראל, במסעות מיוחדים למלכות עבר, ובתרומה לקהילה הנשית בארץ, המתרחשת כמעט באופן יומיומי.

בזכות: שלל מסעות נוספים מבית היוצר של מלכת המדבר

בכל שנה  יוצאים מסעות  מיוחדים נוספים למלכות וחברות, לאימהות ובנות, מסעות "מלכה בישראל", "מלכה רוחנית" ועוד.

בזכות: מלכות וחברות

איכות מסעות מלכת המדבר, באה לידי ביטוי בהמלצותיהן של המלכות עצמן, שהופכות לשגרירות המסע לחלוטין מטעם עצמן. מרבית הנשים החולמות להצטרף למסעות מלכת המבדר ומגיעות אלינו למיונים, מגיעות בעקבות המלצה ממלכות שהן מכירות. 

מלכת המדבר: ספרד (צילום: איה בן עזרי)
בזכות המסלולים המרתקים שנבדקים בקפידה|צילום: איה בן עזרי

בזכות: חוויית החיים שלך

מלכת המדבר מורכב מנשים איכותיות, סקרניות ומעניינות, היוצרות תמהיל אנושי מדויק, שתורם להצלחת המסע. נשים שבאות לחוות חווית חיים ולהכיר נשים חדשות. במלכת המדבר תוכלי להשאיר בצד את השגרה המוכרת, את החברות מהבית ואפילו את המשפחה. לעצור לרגע ולבחור נקודת מבט חדשה וחופשית על עצמך ועל נשים אחרות.

>> כל התשובות לכל השאלות החשובות במסע של "מלכת המדבר"