במרוצת השנים מצאנו לא מעט אסונות פוטושופ קשים: מהצרת היקפים מוגזמת, עבור לעיוות מבנה גוף ועד כריתת יד. כעת, אנחנו מגלים שמלאכת הריטוש לא רק מחרבת את גופן של דוגמניות ושחקניות, אלא מסוגלת לשנות להן את הפנים לחלוטין: בפרסומת החדשה של חברת "רימל" בכיכובה של השחקנית והזמרת היפהפייה זואי דשנל, גילינו אישה אחרת לגמרי.

אין תמונה
שחקו אותו המערב הפרוע ברכיבה על סוסים

מי את ומה עשית לזואי?

אם לשפוט על פי מודעת הפרסומת, ניכר כי המעצבים קרעו את הישבן בריטוש מחדש של הבחורה: אפה הוצר, צבע עיניה הכחול המדהים נעשה כהה ונראה כמו אפור בהיר, ושפתיה עוצבו מחדש, כנראה כדי שיוכלו למכור טוב יותר את הליפסטיק החדש של המותג.

אז נכון, יהיו שיגידו שפוטושופ הוא הכרחי, במיוחד כשמדובר במודעות פרסומות של איפור וקוסמטיקה. מצד שני, אם כבר הצלחתם להשיג שם כמו זואי דשנל לקמפיין מוצר חדש שלכם – האם אינכם רוצים שהקהל גם יזהה אותה במודעה? אחרי הכל, היא בטח לא עלתה לכם פרוטות. אכן החלטה תמוהה ולא ברורה בעליל. איך שלא יהיה, מזל טוב זואי – את הקורבן החדש של מלחמת הפוטושופ.

אין תמונה
מה עדיף: כריתת יד או שינוי פנים? למריסה מילר ויתרו על הזרוע


>> לעוד אסונות פוטושופ:
מה קרה לצוואר של אשלי גרין
איך המפורסמות נראות אחרי פוטושופ
דוגמנית סקיני עברה השמנת פוטושופ
מה קרה לרגל של ג'סיקה ביל?

>> מחפשת פריטים שווים במחירים עוד יותר טובים? היכנסי ל-StyleRiver