אגנס דין בהומאז' למייקל ג'קסון

כן נקבר, לא נקבר – רוחו של מייקל ג'קסון בהחלט שורה עדיין בכל מקום, וגם עולם האופנה לא מפספס הזדמנות להשתתף בחגיגה. הפעם זה המגזין harper's bazaar, שעל שערו ובין דפי הכרומו שלו מתנוססת תמונתה של הדוגמנית הבריטית האדג'ית אגנס דין, כשכולה הומאז' לאיש ולהליכת הירח.
מתרומתו של מלך הפופ לעולם האופנה היה קשה להתעלם. הכפפה, הז'קטים הצבאיים, משקפי הרייבאן – כולם יצרו שיק ייחודי למדי שאותו מנציחה כעת הפקת האופנה בכיכובה של דין. "בשנות ה-80 אימא שלי הייתה מלבישה אותי בשמלות פרחוניות של לורה אשלי", סיפרה דין, שנולדה באותו עשור ממש. "ואני בכלל רציתי לנעול ד"ר מרטינס". בהפקה המרהיבה דין משחזרת רגעים איקוניים ואופנתיים בחייו של ג'קסון כמו הריקוד עם הזומבים ב"מותחן", זכייה בגראמי (כולל דוגמן שימפנזה בתפקיד באבלס) וכמובן שלל פריטים מנצחים.

אין תמונה
האישה והכפפה. אגנס דין בתפקיד מלך הפופ

פרויקט מסלול - כריסטיאן סיריאנו זוכה עונה 4 (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
כריסטיאן סיריאנו. נחשב לעילוי אופנתי|צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL
כריסטיאן סיריאנו עושה את ויקטוריה

עוד כשרק התחילה העונה הרביעית של פרוייקט מסלול (האמיתית, לא להתבלבל), היה ברור שכריסטיאן סיריאנו כנראה יהיה הכוכב הכי חם שייצא מהקאסט. הוא הפך לחביב התקשורת בין לילה, ולאחד האנשים העסוקים בתעשייה.
עכשיו מתברר, שהגמד החינני היה מאפרת בעברו (הלא מאוד רחוק, הוא כולה בן 23), וכעת הוא משיק ליין איפור חדש עבור ויקטוריס סיקרט, מותג עממי יחסית לקהל שהוא פונה אליו בדרך כלל. במילים של סיריאנו: שיהיה משהו ממני גם לנשים שאין להן 1,500 דולר לשמלה, אבל יכולות להוציא 14 דולר על צללית.
הליין בעל האפיל האלגנטי והיוקרתי כבר מושך לא מעט באזז ואף קונות די סנוביות ברגיל אל הקניון השכונתי. סיריאנו הלך על אריזות מוזהבות נוסח איב סן לורן, ועל צבעים עזים ומבטיחים, כשמעל כל הקולקציה מרחף הקונספט של מצרים העתיקה, וזאת גם התמה של הקולקציה של נער הפלא.
רוצה להתמרח? נסי באתר האינטרנט של ויקטוריס סיקרט.

אין תמונה
ליין האיפור לויקטוריס סיקרט. ללכת כמו איג'יפשן

רשת טרגט הכי באופנה

מי שיצא לה לבקר ברשת הכלבו האמריקאית target, בוודאי לא יצאה משם עם תחושה של בשורה אופנתית או של מקום שבו היא תוכל להשיג פריט מעצבים במחיר מציאה. כי טרגט, כמו חברותיה K-mart וולמארט, היא רשת עממיקו לכל המשפחה, שאפשר למצוא בה הכל – ציוד גינון, בגדי תינוקות, הלבשה תחתונה וגם דגני בוקר. רק תחשבו שכל זה מתפרש על האנגר ענקי.
אבל מנהלי השיווק שם יודעים שלא מספיק לספק את הסחורה, צריך להמציא את הגלגל, והם התחילו בשלל שיתופי פעולה מפתיעים ממש עם מעצבי אופנה שונים כמו אלכסנדר מקווים ואנה סוי, כאילו היו H&M בכבודם ובעצמם.

נטלי פורטמן אוסקר (צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL)
נטלי פורטמן לובשת רודארט. מה שטוב בשבילה|צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL

 שני מותגים שווים יעצבו קולקציות במיוחד בשביל טרגט. הראשון Rodarte, מותג אופנה שמאחוריו שתי אחיות שחביבות על נשות הוליווד (בין המעריצות: נטלי פורטמן, קירסטן דאנסט וריס וויתרספון), בזכות פריטים נשיים אך מודרניים על גבול האוונגרד. השתיים יעצבו 55 פריטים שונים שיגיחו ברשת בסוף דצמבר, במחירים מ-9.99 דולר ועד 79.99.

המעצבת השנייה שפריטים שלה יהיה אפשר להשיג במחירי רצפה היא אנה שפילד – מעצבת תכשיטים מגניבה, ששרשראות שלה יהיו זמינות כבר בסוף אוגוסט. הרוכשת החרוצה תוכל ליהנות הקולקציה סטייליסטית של עגילים, צמידים, טבעות ושרשראות בשיק עתיק ורומנטי כמו סרטים שחורים, לבבות וציפורים. טווח המחירים 19.90 עד 79.99 דולר. כרטיס טיסה לאמריקה: יותר.

אין תמונה
התכשיטים של אנה שפילד. צריך רק כרטיס טיסה

 

ווג איטליה מצדיע לברבי

ווג איטליה שוב מנסה לעשות הרבה רעש. אחרי ה-black issue שיצא ביולי 2008, ובו הוצגו רק דוגמניות שחורות, מתפנה המגזין לגיליון קונספט נוסף ועל הדרך נלחם בגזענות. הפעם על המזבח: ברבי, וגם היא שחורה. אחרי שהבובה והפלסטיק חגגו 50 שנות עיוות גופני, מתעתדת לצאת לשוק בקרוב קולקציה חדשה של ברביות כהות עור בלבד. אכן סיבה למסיבה. הברבי השחורה הראשונה נוצרה בשנת 1967, קראו לה פרנסי, אבל היא לא יצאה לשוק באופן רשמי. רק ב-1980 היא הפכה לפריט שאפשר לקנות בחנויות הצעצועים. פרנקה סוזני, העורכת הראשית של ווג איטליה, הסבירה שברבי היא אמנם אייקון של כמה דורות, אבל היא רצתה גם להראות את השינוי החזק בתפיסה ובזמן, ולהקדיש את גיליון ספטמבר לברבי השחורה. מישל אובמה אישרה?

אין תמונה
ווג איטליה הולך על הברבי השחורה

 

רוצה לזכות בצלליות משמחות מתנת לוריאל פריז? עני על החידון.

מעדיפה פינוק זוגי בספא? ספרי לנו איך את שומרת על הבריאות שלך.