בגדול, אנחנו סאקריות של גימיקים. עסקאות כמו 1+1, פריט שני ב-50 אחוז או "רק היום, כל החנות עד 49.90 שקל לגמרי עושים לנו את זה. מצד שני, העסקה הבאה, בחסות מסעדת בשרים בברוקלין, ניו יורק, לא נשמעת לנו מאוד מפתה. המסעדה Marlow & Sons החליטה להעניק לכל סועד שרק ירצה את האפשרות לרכוש אקססורי בתום הארוחה, שעשוי למעשה מהמנה שהזמין. הזמנת סטייק בקר, למשל, את יכולה לקבל ארנק מעורה הרך של החיה  במחיר מבצע. לנו לא מאוד התעורר התיאבון.

אין תמונה
הפרה שתשאיר עלייך חותם למשך שנים. מה לעזאזל?

ארוחה שלא תשכחי לעולם

מנין הגיע הרעיון ההזוי הזה? ובכן, אנשי המסעדה טוענים שהם רוצים לתת לסועד חוויה בלתי נשכחת, שאותה הוא ישמור לשארית חייו. בדמות תיק למשל. מי שעומדת מאחורי הקונספט הכאילו אופנתי היא קייט הולינג, רעייתו של בעל המקום, שממש במקרה היא מעצבת במקצועה. ומה הגברת אומרת להגנתה? ובכן, לא תאמינו. "במקום שתאכלו פרה ותשכחו מקיומה מיד בתום הארוחה, כעת, תזכו לרכוש מוצר שישרוד למשך דורות, ובכך ההקרבה של בעל החיים לא תישכח לעולם". הווה אומר: בכל פעם, שתפתחי את ארנק העור שלך, תוכלי להזכיר לעצמך את הסטייק הנפלא שאכלת אי שם ב-2005. לא, לא ברור מה היא חשבה לעצמה.

זוללת המבורגר (צילום: Ravi Tahilramani, Istock)
היית רוצה את ההמבורגר הזה כארנק, חגורה או ז'קט?|צילום: Ravi Tahilramani, Istock


התענוג המפוקפק הזה אינו מיועד לאנשים שצורכים את הבשר שלהם במקדונלד'ס. המוצרים יימכרו ב-300-400 דולר לפריט, לא כולל מחיר הסטייק, ויהיו עשויים מעורות של פרות וחזירים. בעתיד, אגב, ישולבו גם מוצרים משפנים וכבשים.

אז מה דעתנו? ובכן, בואו לא נתחסד. מלבד הצמחונים שבינינו, הרי שרובנו צרכניות של בשר על בסיס קבוע, ויש עדיין לא מעט שרוכשות אקססוריז שעשויים מעורות של בעלי חיים. מצד שני, יש משהו בכל ההצעה העסקית הזאת שעושה לנו לא נעים בבטן. אחרי הכל, אף אחת מאיתנו לא באמת רוצה תזכורת כה צורמת למה אנחנו אוכלות, ומי היה צריך לשלם את המחיר על התיאבון הבריא שלנו. אנחנו רוצות להאמין שההצעה של מסעדת "מרלו ובניו" לא תצלח, ולו ליום אחד, ובואו נקווה שזאת הדרך הכי מהירה ומטופשת להבריח לקוחות. עם כל הכבוד לעובדה שאשת בעל המקום היא מעצבת, יש דרכים אחרות לתעל את הכישורים שלך, גברת.

>> מנסה לשמור על הפיגורה? זה מה שכדאי לך להזמין במסעדה

>> מחפשת פריטים שווים במחירים עוד יותר טובים? היכנסי ל-StyleRiver