החזון של Dove הנו יצירת עולם בו כל אישה מכירה ביופייה ע"י הרחבת התפיסה הסטריאוטיפית של היופי. בתוך כך, אחת המשימות החברתיות של המותג היא לסייע לנערות להשתחרר מהמרדף אחר אידיאל היופי המצומצם, שאינו בר השגה ולסייע להן להעלות את הערכתן העצמית, בכדי שיוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון. כך יוכלו ליהנות מהמסע המופלא של ההתבגרות - ולגלות את היופי הפנימי שלהן.
המותג חרט על דגלו לעורר דיון אודות הגדרת היופי המצומצמת ולעורר שינוי חברתי אמיתי בנושא. בשנת 2004 הקים את קרן Dove העולמית למען חיזוק הדימוי העצמי, הפועלת כיום בכ-40 מדינות ובהן ישראל. מטרת הקרן להוביל לשינוי באמצעות חינוך ולהעניק לנוער את הכלים הדרושים לפיתוח הערכה ודימוי עצמי חיוביים. Dove ישראל הצטרפה למשימה העולמית ויזמה את תכנית "בעד עצמי".
Dove - מסייעת לך לחשוף את היופי האמיתי שבך.