מה את עושה כשאת קמה בבוקר? את אותם הדברים, אבל עם אג'נדה. אז כמה כיף שב-2018 אפשר ללבוש את האג'נדות שלנו? רוח התקופה לא פסחה גם על עולם האופנה, שבשנים האחרונות משיק חדשות לבקרים פריטי לבוש עם מסרים פמיניסטיים.
היטיבו לעשות זאת דיור, עם חולצות הטי בעלות הכיתוב "We should all be feminists", אך מחירן, הדורש מכירת כליה אחת לפחות, מונע מאיתנו להסתובב איתן לעת עתה (כלומר, עד שנפרוש מתחום העיתונות ונעשה אקזיט). הגרסאות הזולות יותר לא איחרו לבוא, וגם הרשתות המהירות מתהדרות כיום בחולצות בועטות במחירים שפויים.
ואיזה כיף לנו שגם שני גולדשטיין (בוגרת "האח הגדול" וכתבת במאקו נשים) מצטרפת למהלך הטרנדי, עם קולקציה פרי עיצובה לחברת Legal Outfit הכוללת חולצות עם אמירות פמיניסטיות ומרימות. בין המשפטים שיעשו לכן חשק להיכנס למשרדו של הבוס ולדרוש העלאה: "אל תקרא לי מאמי", "I'm not your Barbie", ו-"What would Gal Do?" (על משקל "מה ביונסה היתה עושה?" ובתוספת ראשה של וונדרוומן).
"מיה וסוזן בעלות החברה הציעו לי את הרעיון לפני כמעט שנה" מספרת גולדשטיין; "עבדתי על הקולקציה הזו המון זמן. כל האיורים והכיתובים שעל החולצות מתייחסים לפמיניזם ולחופש, למשל חולצת הפלסטרים שמתקשרת לתנועת Free the nipple או חולצת הברבי שהיא טייקאוף לשיר "I'm not your toy". גם חולצת המאמי מתקשרת לנושא השיח העכשווי, כי בגדול נשבר לי מתרבות ה"מאמי" וה"מותק" כשהפנייה הזו לנשים נעשית על ידי זרים".
הקולקצייה הושקה בשבוע שעבר באתר החברה, וזה אומר שאם תמהרו תוכלו לרכוש כמה מהן לארונכן הפרטי. אנחנו, כמובן, כבר עשינו זאת.