האם אפשר למכור לנו הכל באמצעות ישבן נשי חטוב? אם תשאלו את חברת הקוסמטיקה מדיקל נובה, התשובה היא חיובית, גם אם ההשלכות הן שליליות. זו בחרה לפרסם הסרת שיער בצורה סקסיסטית במיוחד: שלט ענק ובו ישבן חשוף של אישה, שהתגלה לכל מי שנסעה בנתיבי איילון ביומיים האחרונים, ועורר מהומה ברשת.
פאנל מיוחד אצל פאולה וליאון, בהשתתפות הפרסומאית ג.יפית, יו"ר ויצו ישראל גילה אשרת, ועורכת מאקו נשים רתם איזק – התכנס על מנת לבדוק האם יש מקום לפרסומות וולגריות שכאלה בשנת 2018. אמ;לק – בעידן Metoo ו-Times up – שבו גם נשים וגם גברים מבינות את הקשר בין החפצת נשים בשלטי חוצות לבין הטרדות מיניות חוצות גילים ומקצועות - ממש לא.
תגובת החברה: "מדיקל נובה קשובה לעולם הנשי, מכבדת ומבינה את צרכיו...בחברתנו מריעים לגוף ולנפש ומספקים פתרונות לשניהם במקביל. אנחנו מכבדים ומוקירים את גוף האישה. מטרת הקמפיין היא להראות את הייחודיות והאיכות של טיפול הסרת השיער באמצעות המכשיר. אין בכוונתנו לפגוע באיש, אנו מצטערים אם נוצר רושם כזה". בנוסף, הודיעה החברה כי היא שוקלת להסיר את השלטים.
אנו מקוות כי מי ש"מכבד ומוקיר את גוף האישה" יתחיל לכבד ולהוקיר גם את בינתה, נפשה וזכויותיה.