אין תמונה
מלחיץ
פנינת החלומות
זהו צימר רומנטי לזוגות חילוניים ודתיים, אשר ממוקם במושב פעמי תש"ז. הצימר כולל שתי בקתות מושקעות, מפנקות ויוקרתיות. עיצובם הלבן והפינוקים שבו, משרים אווירת רוגע וחופש. בקתות העץ המעוצבות להפליא, מאובזרות היטב וכוללת מטבחון, טלוויזיה, פינת ישיבה, סאונה פרטית ומקום למנגל. אם תבחרו בסוויטות המפוארות והמסוגננות, תוכלו ליהנות מעיצוב משודרג, גינה מדהימה וג'קוזי. לפינוק מושלם עומדים לרשותכם טיפולי ספא שמגיעים עד לחדר הצימר. 

היחס החם וחצר הגינה משלימים את התמונה הפסטורלית ומזמנים לכם ירח דבש חלומי ואינטימי, בזכות העובדה שיחידות הצימר מבודדות האחת מהשנייה.  בין פינוק אחד לרגיעה ובין אווירה שלווה וספא, אפשר לערוך טיול אופניים, מסלול הליכה ואף לבקר בבית הכנסת. יחי זמן האיכות!

נחל הרועה
חוות נחל הרועה ממוקמת באזור מבודד ושקט בלב הנגב הצופה אל נוף נחל הרועה. הצימר כולל שתי סוויטות זוגיות, אשר בנויות מאבן, ובהן כל הנדרש לחופשה זוגית רומנטית מושלמת- פינת ישיבה המשקיפה לנוף, מטבח מאובזר, מכונת קפה, פינת מנגל, ג'קוזי זוגי, בריכה ועוד פינוקים קטנים ושווים, כדוגמת טיפולי ספא, שוקולדים ויין טוב.

ארוחת הבוקר, שתוגש לכם, היא  עשירה ומפנקת הכוללת גבינות עזים טבעיות המיוצרות במחלבה שבחווה. בסיומה תוכלו ליהנות מטיול ג'יפים, מסלולי טיול מודרכים, טיולי אופניים ואף ממוזיאון ועתיקות. המקום מתאים גם למגזר הדתי. קניתי!

אין תמונה
מלחיץ
ראקויה
אם בא לכם חוויה עם ניחוח יפני, אז זה המקום עבורכם! אי שם בין השקט לשלווה שבנגב, ממוקמים להם בעין בשור, שני צימרים יוקרתיים ויפניים להפליא...יאנג ויין. הבקתות מעוצבות ומרוהטות כבית יפני לכל דבר וכבר בכניסה לצימר, תחלפו על פני הגינה היפנית שעוצבה ברוב טעם. לאחר מכן תחלצו נעליים ותתמכרו לעולם שכולו טוב ובו-  קליגרפיות, תאורה מסורתית, דלתות ייחודיות ועוד מאפיינים מהתרבות היפנית. הצימרים מאובזרים בג'קוזי מפנק, טלוויזיית כבלים, מטבח מאובזר בחליטות תה, קפה ועוגיות הבית. 

לאחר שתתרווחו ולהשלמת האווירה, תוכלו להזמין- חבילות פינוק ובריאות, סדנאות טאי צ'י,  מגוון רחב של טיפולי ספא וכן להשתכשך בבריכת השחייה ואף לערוך  טיולי אופניים לנחל הבשור והסביבה.  כל זאת ועוד לא הזכרנו את הטעימות מהמטבח היפני... חו"ל זה כאן!

אין תמונה
מלחיץ
_Chez Eugene 
שה אוז'ן הוא מלון בוטיק שמפנק אתכם בשש סוויטות/לופטים מהודרים, באווירה מדברית מכושפת. כל אחד מהחדרים מעוצב באופן שונה וייחודי, אך בכולם תמצאו ספרי אמנות ואח מחמם ורומנטי. לחלק מהסוויטות יש מרפסת פרטית וג'קוזי ולאחרות יש חלונות סקיילייט, שבהן תוכלו לישון תחת כיפת השמיים. לא חשוב באיזו סוויטה תבחרו, מה שבטוח שיהיה לכם מרווח, נעים, רומנטי ומפנק. הסוויטות מאובזרות במכונת אספרסו, אינטרנט, DVD,מוצרי טיפוח מפנקים, טיפולי ספא, מרפסת ועוד.

ואם יתחשק לכם, צוות שה אוז'ן יארגן עבורכם גם ארוחה רומנטית מיוחדת או הרפתקת גורמה במדבר ובמקום בלתי צפוי...לרומנטיים פלוס, יש תמיד את האפשרות לערוך טיול לאור ירח ולגלות את יופיו הכובש של מכתש רמון. במהלך היום אפשר לבקר ב'דרך החוות במדבר' ולהכיר את הירקות הייחודיים של המדבר, שמן הארגן, שמן הזית ואת הגבינות והיין המקומי. באזור יש גם מסלולי טיולים רגליים, ג'יפים, אופניים, גלריה ועתיקות.