מתחתנת? מזל טוב! ספרי לנו מה בן הזוג תרם להכנות החתונה, ואולי תזכי בסופשבוע מפנק

למה כן להתחתן (צילום: רונן מנגן לקטלוג מתחתנים 2011)
שמלה. הסיבה הכי משכנעת|צילום: רונן מנגן לקטלוג מתחתנים 2011
אופטימיות צרופה. אתם מאמינים באהבה, למרות הסטטיסטיקה, למרות שאתם כבר לא ילדים. להתחתן זה הכי קיטשי, אבל גם הכי אופטימי שיש. וכאלה אתם. 

"בקרוב אצלך". רק אחרי שתתחתנו יעלם מחייכם (לפחות לזמן מה) המשפט המבאס "בקרוב אצלך", שבא קומפלט עם חיוך צבוע. (למה רק לזמן מה? כי עכשיו הנשמות הטובות יאמרו את המשפט המעצבן הזה בכל ברית ובריתה שתגיעו אליהם, עד ש...)

כי מתחשק לך כבר לזרוק את הגלולות.

דיאטה. כי מה עוד יגרום לכם לעשות את הדיאטה שהבטחתם לעצמכם וגם זה לזה שתעשו לכבוד החתונה? אימת הצילומים תגרום לכם לשנס מותניים ולהרזות כפליים. גם העסוק שבחתנים ימצא פתאום זמן לרכיבה יומיומית על אופניים, וגם הסקפטית שבכלות תצליח לאמץ סוף סוף דיאטה שגם עובדת. 

"היא לא דומה לאף אחת אחרת", (ארקדי דוכין). זה השיר שהוא הבטיח לשיר לך בחתונה שלכם, שלושה שבועות אחרי שהכרתם. הגיע הזמן לקיים. 

כי תמיד חלמת על ירח דבש בונציה. 

זהות. כי כשכולם סביבכם מתחתנים, נדמה שכדי לגבש את זהותכם כאנשים צעירים, אתם חייבים להכריע בסוגיות הבוערות: לקבל את פני האורחים או לדפוק כניסה באיחור? מזנון בופה או הגשה? חופת מעוצבת או חופת חברים? בעד ונגד בר אקטיבי? וכמובן בחירת הפלייליסט: שיר עליה לחופה, שיר סיום החופה ושיר הסלואו. 

_OBJ

כי אתם החברים הכי טובים. 

כי את רוצה טבעת.  

ילדים. תא משפחתי של זוג נשוי הוא עדיין הדרך המקובלת להביא ילדים לעולם. 

כמו כולם. כן, יש תופעה שנקראת "זוגרים", כמה מחבריכם הטובים הם כאלה. אפשר לעשות ילדים גם בלי להתחתן. הכל נכון. אבל עדיין, רוב הזוגות כן נישאים. ואתם לא יוצאי דופן. למה? ככה.

למה לא?

מסיבה. איזו הזדמנות נוספת תהיה לכם להרים מסיבה מושקעת שכזו לכל המשפחה והחברים? לארח כיד המלך עם אלכוהול, ארוחת ערב, ריקודים ותכנית אמנותית?

נחת להורים. להתחתן כתשובה לשאלה "מה, לא מגיע לי קצת נחת? רק להיות מוזמנת כל הזמן לחתונות של אחרים? גם אני רוצה להזמין!". 

סטטוס. ליברלים ומודרניים ככל שנהיה, הסטטוס "נשוי" ו"נשואה" עדיין נחשקים יותר מ"רווק" ורווקה". כתבו את זה ברזומה שלכם ותבינו. 

עוף גוזל. כי את תמיד בוכה מהתרגשות כשאריק איינשטיין שר "אל תדאגי ביחד כיף להזדקן". 

פייסבוק. כי מאז שנפגשתם, את מפנטזת לשנות על השינוי המיוחל מ"במערכת יחסים" ל"מאורסת" ואח"כ ל"נשואה".

צ'קים.

קידושין. כי בכל זאת, יש לכם זיקה למסורת, ואתם רוצים להינשא כדת משה וישראל.

רומנטיקה. נכון, זה ממש לא כלכלי לפוצץ 100,000 ₪ (במקרה שחסכתם) בערב אחד, היה הרבה יותר נבון להשקיע את הכסף הזה בעתידכם – דירה / עסק / חסכון לפנסיה וכו'. אבל אתם מאוהבים, ורוצים להראות לכולם עד כמה. אז, כן, חתונה וכל הטררם. 

שמלה. מה, לא תהיה לי תמונה רומנטית בשמלה לבנה? הרי מגיל עשרים אני מפנטזת על שמלת וינטאג' מהאגדות, וכבר ברור לי לגמרי מה אעשה עם השיער. 

תמימות.

>>רוצה לקבל את הקטלוג של מתחתנים עד הבית במתנה? לחצי כאן