ראית אותה במסיבה וישר משהו בה עשה לך את זה. בכל פעם שהוא נכנס למשרד בו עבדת הדופק שלך הואץ. נפגשתם לקפה, לבירה, תחושות טובות זרמו באוויר. עבר זמן והנה אתם עדיין ביחד. אבל איך אפשר לדעת אם זה "זה", אם נועדתם זה לזו, אם אתם מתאימים?

לפעמים קשה לדעת, אבל ישנן מספר סימנים שאפשר לבחון. קיבצנו עשרה, ואם אתם מהנהנים ברוב הנקודות – יש לכם סיבה טובה להיות אופטימיים. אם אתם לא מזהים את עצמכם כמעט באף אחת מהנקודות, אולי הזמן להתחיל לחשוב אם מדובר במערכת יחסים שאתם רוצים להתקדם איתה.

1

בוא נרקוד עד אור הבוקר (תמונת AVI: mako)
מדברים על הכל? סימן מצוין |תמונת AVI: mako
. אתם אומרים זה לזו דברים שאתם לא אומרים לאף אחד אחר אנחנו לא מתכוונים לדיבור מלוכלך במיטה או לנכנס יין יצא סוד, אלא לכך שאתם בוטחים באדם שאתכם, סומכים עליו, מכבדים אותו ואת דעתו, שיש ביניכם אינטימיות. אחד מעמודי התווך של מערכת יחסים מוצלחת ובריאה היא תקשורת כנה, ישירה ופתוחה. אם אתם מעדיפים לספר על הבעיות עם ההורים או עם הבוסים דווקא לאחות או לחבר – מדובר בתמרור אזהרה.

2. אתם מרשים לבן או בת הזוג לראות אתכם ברגעי חולשה. כשהכל טוב הכל טוב. אבל מה קורה כשלא הכל טוב? או כשהרוב רע? מערכת יחסים נמדדת ברגעים האלה. אם מתחשק לכם להתראות דווקא כשמשהו חרא קרה, זה סימן טוב.

3. אתם צוחקים יחד. נכון שלא תמיד הכל טוב, אבל צריך שכשטוב יהיה כיף ומצחיק. היי, החיים קשים, אז לפחות שתצחקו ותהיו משוחררים יחד, שתהנו מהנוכחות של השני.

4

מיה רובין (תמונת AVI: mako)
מרגישים נוח גם לשתוק לפעמים? סימן טוב|תמונת AVI: mako
. אתם לא מרגישים צורך לדבר כל הזמן. אם אתם יושבים באותו חלל ומרגישים טוב ונעים גם בלי לדבר – יש לכם משהו שאין להרבה אנשים. אם אתם מרגישים צורך להגיד משהו כדי לקטוע את השקט המעיק, כנראה שאתם עוד לא מרגישים ממש בנוח עם מי שאתכם.

5. אתם מרגישים שהקשר ביניכם הופך אתכם לאדם טוב יותר. נכון שאמא שלך תמיד אמרה שאתה מיוחד, ונכון שסבתא בטוחה שאת הדבר הכי יפה שאי פעם דרך על פני האדמה, אבל בינינו, גם כששמחנו לשמוע את זה לא ממש האמנו להן עד הסוף. ואז הגיע מישהו חדש לחיינו, והנה אנחנו סקסיים, פינו מפיק מרגליות, הבדיחות שלנו קורעות ומתחשק לנו להיות מוסריים ונחמדים יותר כלפי העולם. שלא ייגמר לעולם.

6. הפכתם לחברים הכי טובים. כימיה ומשיכה כבודם במקומם מונח, אבל מערכת יחסים, כל מערכת יחסים, מבוססת קודם כל על חברות. היא לא תישאר חטובה בגיל 70 והוא יאבד את השרירים ויחליף אותם בחצי גיבנת כשייצא לפנסיה. כדאי שאז, וגם לפני, תהיו חברים. כי בלי זה לא עוברים את טלטלות החיים.

7.

קים בוסי (תמונת AVI: mako)
אוהבים את המשפחה והחברים? אחלה |תמונת AVI: mako
אתם מסתדרים עם המשפחה והחברים שלהם. נכון שלא מדובר בנקודת חובה או בדיל ברייקר, למרות שאם תשאלו את רומיאו ויוליה זה אפילו מוביל למוות, אבל כשבני זוג מרגישים בנוח עם ההורים והחבר'ה של מי שאיתם, זה יותר מבונוס בלתי רגיל, זה מחזק את הקשר בין בני הזוג והופך אתכם למשפחה עוד לפני שהקמתם משפחה.

8. אתם עצמאים. כיף לכם ביחד ואתם אוהבים לבלות מלא זמן אחד עם השני, אבל בו בזמן אתם גם מאפשרים אחד לשני ספייס לצאת עם חברות וחברים, לעשות דברים שאתם אוהבים לעשות לבד (לראות כדורגל? לעשות קניות?). תמיד יש יוצאים מן הכלל, אבל היכולת לשעשע את עצמכם ולקבל את המרחב מהשני היא מתכון בדוק לאריכות ימים.

9. אתם משלימים מהר. כולם רבים. וכשרבים מתחרפנים וצועקים ואומרים דברים מגעילים. מה לעשות, אתם אנושיים. אבל אם אתם מורידים מהר את הווליום, נרגעים, תוך כדי העצבים עושים מאמצים לא לשבור את הכלים, סולחים זה לזו כשהאבק שוקע – יש לכם משהו טוב ביד.

10. הסקס מצוין. נו, חשבתם שאפשר בלי זה? יש מי שאומר שכשהסקס טוב אז זה לא כזה חשוב, וכשהוא רע זה הדבר הכי חשוב. זה אולי נכון במידה מסוימת, אבל מצד שני, כשאתם מתחייבים לא לשכב יותר עם אף אחד אחר מלבד אחד עם השני, כדאי באמת שהסקס יהיה טוב ולא סתם סבבה. זה שומר עליכם צעירים, רעננים, ועם תחושה שאתם די מגניבים. האם אפשר לבקש יותר?

>>עוד כתבות על אהבה וזגיות תמצאו במדריך לאהבה של ג'ידייט