אין תמונה
טיפול אצל רונית רפאל

בקיץ העור שלנו נפגע מהשמש, החום, מי הים המלוחים, הכלור בימי הבריכה,שהייה במקומות ממוזגים, וזיהום האוויר הגבוה. "מזיקים" אלו פוגעים במנגנוני ההגנה של העור, משבשים את פעילותו הטבעית ופוגעים בתפקודו התקין, כתוצאה מכך אנו עדים לנזקי עור המשאירים חותם על העור שלנו הייחוד בשטח הפנים, הצוואר, המחשוף וכפות הידיים.

בין הנזקים הבולטים והמיידים ניתן למנות את ההזדקנות ה"חיצונית" של העור הבאה לידי ביטוי בהופעת כתמים, יובש, קמטים, שינויי צבע, עור גס וחסר לחות, נימי דם מורחבים ועוד. אי לכך, דווקא בעת זו של חילופי עונות ובמיוחד כשאנו עומדים בפתחה של שנה חדשה, שגרת הטיפוח היומיומית שלנו חייבת לקבל חיזוק שיסייע לעור הפנים לאזן את תפקודו, לשקם אותו מנזקי הקיץ המתיש, ולהגן עליו מפני תהליך הזדקנות מואץ.

"רונית רפאל – מדע היופי" מציעה מגוון טיפולים לשיקום העור ולמניעת האצת הזדקנות העור. 

טיפול פוטו רג'ובניישן  - שימוש בטכנולוגיה ייחודית לחידוש מראה העור, באמצעות שימוש בקרן אור. 

טיפול לחידוש העור ולהפחתת מראה כתמי שמש, גיל , פיגמנטציה, פגמי עור וקמטוטים.

אנו משתמשים בקרן אור המתועלת לאנרגיית חום ומשיגים תועלת כפולה:

הפחתת מראה כתמים, שינויי גוון ופגמי עור קלים באמצעות קרן אור בגל קצר – גלי האור נספגים בריכוזי המלנין מפרקים אותם ומאפשרים למערכת הסינון הטבעית של העור לסננם ולהפחית את מראם

חידוש מראה העור  על ידי שימוש בקרן אור בגל ארוך יותר. נוצרת אנרגיית חום החודרת לעומק האפידרמיס ויוצרת תגובה של האצת קולגן ואלסטין האחראים על אלסטיות וגמישות העור.

שעור הצלחת טיפולי הפוטו רג'ובניישן גבוהים ונשמרים לטווח ארוך

העור נראה בריא צעיר רענן וקורן.

מראה כתמי השמש, הגיל ופגמי עור קלים יופחתו בהדרגה.

העור יקבל גוון אחיד ובהיר יותר, המרקם של העור חלק ועדין

הפחתה במראה קמטים וקמטוטים

לעור עם קופרוז- הפחתת נימי דם מורחבים ונראים לעין

אין תמונה
טיפול אצל רונית רפאל
טיפולי חמצן -  אוקסי

משפחת טיפולי האוקסי של L.RAPHAEL GENEVE ורונית רפאל - מדע היופי, עושה שימוש במכשור רפואי מתקדם בשילוב עם מרכיבים מהפכניים לטיפולי אנטי איג'ינג ושיקום העור.

טיפולי החמצן נועדו  להחדיר חמצן ברמה מיטבית אל שכבות העור העמוקות יותר. באמצעות טכנולוגיה ייחודית אנו מחדירים לעור חמצן ותשלובת אנטי איג'ינג מהפכנית ובלעדית בתוך בועיות של מים פיזיולוגיים. הבועיות נושאות החמצן מנותבות לשכבת הבסיס של האפידרמיס, ומשם נלקח החמצן + התשלובת לתאי העור ומניע את תהליכי התיקון וההתחדשות הטבעיים של העור. עור הרווי בחמצן, יכול להשתמש במרכיבי התשלובת להנעת תהליכי התיקון וההתחדשות הטבעיים שלו ובכך להשיג תוצאות דרמטיות, מיידיות ומצטברות במראה העור.

סדרת טיפולי החמצן מניבה תוצאות בטווח המיידי ובטווח הארוך.

תוצאה מיידית - עליה ניכרת ברמת הלחות, העור קורן רענן ובעל מרקם צפוף, טקסטורה חלקה, גוון בהיר ואחיד.

תוצאה מצטברת – שיפור באיכותו, עוביו וצפיפותו של העור, העור נראה מתוח ומוצק וכן ניכרת הפחתה במראה סימני הגיל.