אין תמונה
הדיסק המושלם הראשון של 2012, עטיפת "Old Ideas" של לאונרד כהן

תחילתה של שנה חדשה,  זה  זמן טוב לעשות קצת "סדר" בחלומות שלנו.

איזה  חלומות הגיע הזמן להגשים, על אילו חלומות כדאי לוותר ואיזה חלומות עדיף לדחות לשנה הבאה או להזדמנות אחרת. הדרך שלי להגשים חלום, היא להפכו ליעד שצריך לעמוד בו וכך הוא הופך מפנטסיה לבר ביצוע . בדרך לאותה מטרה, אני מסמנת שלבים, לפי הכוח והיכולת שלי, ומתקדמת משלב לשלב.

חלומות, לפיכך, הם דבר מעשי.

ביטחון עצמי הוא "מצרך" מבוקש מאד. כולנו רוצים להיות בעלי ביטחון עצמי, רק מעטים מאתנו באמת חשים ביטחון שכזה. אני מאמינה שביטחון עצמי מתחיל בדרך בה אנו חשות  כלפי עצמנו. אם אנחנו נראות טוב ומרגישות טוב, והדגש הוא לא על יופי חיצוני אלא על מה שאנחנו מקרינות מתוך עצמנו. בכל אחד מאתנו יש משהו, את ה"משהו" הזה יש לגלות ולהדגיש. ברגע שמצאנו את מה שאני מדברת עליו אנו שלוות יותר, בטוחות יותר וזוהרות יותר. הביטחון העצמי שלנו גדל, קל לנו יותר לעמוד על דעתנו ומהר מאוד נמצא שהתוצאות הטובות לא מאחרות להגיע, והשמים הם הגבול.

אנשים מודדים הצלחה בכל מיני צורות ודרכים. יש שמודדים אותה בכסף, אחרים באימפריה העסקית שבנו ואחרים בכבוד בפרסום וההוקרה שרכשו מהסביבה. הכל אפשרי והכל נכון. המתנה שאני זכיתי בה, היא היכולת להבחין  ולמקסם את הפוטנציאל של כל אדם העומד מולי, וההצלחה  שלי מתבטאת בפרמטר אחד ועיקרי הממלא אותי בהתרגשות כל פעם מחדש. כוונתי לפרגונים של לקוחות מאושרות ומרוצות, שבעקבות טיפול זה או אחר אצלי במרכזים, חזר להן הניצוץ והברק לעיניים ושבה אליהן חדוות החיים. נשים (וגם גברים) אלה הופכים מיידית לשגרירות שלי, לאחר שהתעורר בהן הצורך והרצון לחלוק את השינוי בחייהן עם נשים אחרות. חלקן מספרות לי שאם הייתה להן האפשרות הן היו משתפות בכך את כל הנשים בעולם.

אני מאחלת לכולכן שההצלחה שלהן ושלי – תהיה גם שלכן.