אין תמונה
הדגשת תווי פנים. מומלץ לכולם

מי לא רוצה להראות  הכי טוב שהיא יכולה? לפני השנה החדשה ובסוף תקופת הקיץ מציעים לך במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" להתחדש  ולהשיג לך את המראה הכי טוב שאת יכולה.

כל מי שתרצה להראות מטופחת בכל זמן תוכל לבצע הדגשת תווי פנים במרכזי "רונית רפאל מדע היופי".  כך  אפשר  להישאר מטופחת ומאופרת גם כשלכולם נמרח האיפור. שיטת הדגשת תווי הפנים במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" מקנה מראה טבעי ועדין, שמבליט את היופי שלך. הטכניקה הייחודית מבוססת על פיגמנט טבעי שמדגיש את תווי הפנים בעדינות.  עיניים/ שפתיים /גבות – ייראו שוב בצבעים אמיתיים-טבעיים.

הדגשת תווי הפנים נועדה להבליט - ולא לבלוט השיטה טבעית ומאפשרת לך להיראות הכי יפה- כל הזמן.

למי מיועדת הדגשת תווי הפנים?

לכל מי שקם בבוקר עם פנים "מחוקים"- זאת אומרת לכולם, לנשים וגברים.

מה כדאי להדגיש?

שפתיים, עיניים, גבות וריסים - למראה מאופר וטבעי גם כשאת קמה בבוקר

מה כדאי להדגיש?

שפתיים -   השפתיים הן אבר חושני בולט.  ככל שמתבגרים, גוון  השפתיים שלנו  הופך בהיר ולא אחיד. בשיטה שלנו  גם תוחמים את השפתיים ויוצרים להם מסגרת טבעית ויפה וגם  מעמיקים את הצבע בהתאם לגוון העור ולטעם האישי.

עיניים-   אחד  המקומות היותר נפוצים בתחום ההדגשה.  העיניים הן "ראי הנפש" ועוצמת ההבעה שלנו נובעת מהן.  בשיטה שלנו ניתן להגדיל עיניים קטנות, להקטין עיניים בולטות ולשפר את צורת העין.

גבות- לגבות חשיבות רבה ביצירת מסגרת נכונה לפנים ובעיצוב ההבעה.  גבות מקושתות וצרות,  יוצרות מראה עיניים נפול ועצוב  בשרטוט נכון של הגבה, ניתן ליצור אפקט קרוב לזה המתקבל מניתוח עפעפיים וחשוב בעת ההדגשה ליצור גבות המתאימות למתאר הטבעי בקו וגוון טבעיים המחמיאים לעיניים ולפנים.

האם ההדגשה כרוכה בכאב או בתופעות לוואי?

לא. המקום המטופל עובר אלחוש על ידי משחה והוא אינו כואב שכן החדירה לאפידרמיס מאד עדינה. הטיפול נטול תופעות לוואי להוציא נפיחות קלה לעיתים שחולפת מהר. 

כמה זמן  מחזיקה ההדגשה?

בשפתיים מומלץ לחדש אותה בין שנתיים עד ארבע שנים,  בעיניים ובגבות בין שלוש עד שבע שנים. 

האם  יש דרך חזרה וניתן לשנות או למחוק את ההדגשה?

בעבר זה היה בלתי אפשרי. כיום ניתן  לעשות  את זה  אצלנו בקלות בזכות עט הפטנט שלנו. מה הם הגוונים היותר נפוצים בתחום הדגשת תווי הפנים? ואיך  קובעים מה מתאים למי? 

צבעי הגבות  מותאמים תמיד  לצבע השיער.

צבעי השפתיים הנפוצים הם: דובדבן כהה וורוד עתיק. צבעי העיניים הנפוצים הם חאקי ואפור-שחור.

את הצבע יש להתאים למבנה הפנים, לצבע העור ולצבע השיער. לדוגמא:  אישה עם עור בהיר ושיער בלונדיני  השפתיים שלה יודגשו בבורדו –חום, העיניים בצבע חאקי והגבות יודגשו אבל יישארו בהירות.

עד כמה  טיפול ההדגשה נפוץ גם בקרב גברים?

הוא נפוץ מאד. מעבר להדגשת קרקפת, גברים רבים עוברים הדגשה בעיניים. אנחנו עובדים על קו הריסים שלהם ומדגישים אותו על ידי נקודות,  דבר שיוצר אשליה של ריסים יותר צפופים.

מה יקבע בסופו של דבר את הצלחת הטיפול?

שילוב של היד המיומנת המבצעת את ההדגשה, המכשור המשוכלל, הצבעים הבטוחים ובמילה אחת: מקצוענות.