כבר הרבה זמן את חושבת "לעשות משהו עם עצמך". למלא את הקמטים שהצטברו בזוויות הפה והעיניים, להשיג לעצמך את השפתיים המלאות והחושניות שתמיד חלמת עליהן, להחזיר לעצמך את מראה העור הצעיר והקורן שהיה לך בצעירותך ובעיקר לחזור לאהוב את הדמות שמסתכלת עלייך מהמראה בכל בוקר ???

בית רונית רפאל – מדע היופי מציע את כל הפתרונות האסתטיים הבטוחים והמתקדמים ביותר בעולם, שפותחו באופן בלעדי ע"י צוות מומחים בעלי שם עולמי - והכל תחת קורת גג אחת.

 הדגשת גבות: הגבות מהוות מסגרת לעין ולכן הינן בעלות תפקיד מרכזי בהבעה. גבות מעוצבות ומסודרות בטבעיות, מקנות מראה עפעף מורם ויוצרות מראה מטופח וצעיר המעניק מסגרת מחמיאה לפנייך ולעינייך.מתאימה לנשים וגברים כאחד ומסייעת גם לאנשים בעלי גבות דלילות, לא סימטריות וצרות.

אין תמונה

 הדגשת שפתיים: השפתיים הן איבר חושני ובולט. ככל שאנו מתבגרים גוון השפתיים שלנו הופך דהוי ולא אחיד. הדגשת השפתיים מעניקה מסגרת טבעית ויפה, מעמיקה את הצבע בהתאם לגוון העור והטעם האישי ומאפשרת לך להיראות במיטבך כל יום – כל היום. כן מיועדת ההדגשה לאנשים בעלי שפתיים דקות וקפוצות, לא סימטריות או שסועות, למתן ארשת רכה וחיננית לפנים.

אין תמונה
מילוי קמטים: מילוי קמטים בחומרי מילוי טבעיים, יעילים ובטוחים לשימוש. להפחתת מראה קמטים ולהקניית מראה צעיר ורענן.

 טיפול בחמצן: טיפולי החמצן נועדו  להחדיר חמצן ותשלובות אנטי אייג'ינג בלעדיות ברמה מיטבית אל שכבות העור העמוקות יותר.

תהליך זה מסייע להנעת תהליכי התיקון וההתחדשות הטבעיים שלו ובכך להשיג תוצאות מיידיות ומצטברות במראה העור. ניכרת עליה ברמת הלחות, טקסטורת העור חלקה והגוון אחיד, העור נראה מתוח ומוצק וניכרת הפחתה במראה סימני הגיל.

פוטו רג'ובניישן: טיפול בקרן אור באורכי גל שונים, המחדש את מראה העור, מפחית מראה כתמי שמש, גיל, פיגמנטציה, פגמי עור, קמטוטים וקופרוז (נימי דם מורחבים ונראים לעין) ומעניק לעור מראה צעיר, בריא,מוצק ומתוח יותר.

הדגשת עיניים: העיניים הן "ראי הנפש" ועצמת ההבעה שלנו נובעת מהן.

הדגשת עיניים משפרת את צורת העין, מקנה לה מראה מורם ויוצרת מראה מודגש ומטופח משך כל שעות היום. ההדגשה נעשית על קו הריסים העליון או התחתון, ומסייעת להגדלת עיניים קטנות, הקטנת עיניים בולטות, לבעלי שיער בהיר כמסגרת לעין ומתאימה לנשים וגברים כאחד.