ד"ר ליאור אונגר

הצלילים בטיפול נמרץ הם הרוגע שלי (צילום: מתוך
מתוך "המתמחים"|צילום: מתוך "המתמחים", שידורי קשת

מאז שהסתיימו הצילומים של העונה הראשונה של "המתמחים", ליאור ואשתו, ד"ר בלה אונגר, הגדילו את המשפחה בילד נוסף, ארד, אח ללביא כוכב הרשת. ברמה המקצועית ליאור מספר שהוא המשיך מאז לטחון תורניות. "אני כל הזמן ממשיך להתקדם ברמה המקצועית", הוא מספר, "אבל ככל שמתקדמים גם האחריות גדלה. הבדל משמעותי נוסף שחל אצלי מאז שהסתיימה הסדרה זה שקצב ההליכה שלי במסדרונות הואט כי כולם מזהים אותי ועוצרים אותי כל הזמן. זה התחיל מ'זה אתה מהמתמחים' ועבר ל'אתה מוכר לי מאיפשהו'. אני תמיד עונה: 'כן, הייתי בהשרדות'".

למתמחים החדשים שהולכים לחשוף אותנו לשגרת היום יום הקשה שלהם הוא ממליץ ללכת להייטק. "זה גם מה שאמרתי לעצמי בהתחלה. וברצינות, תנסו להנות ולקחת את זה בקלות, זה חולף מהר וחודש אחרי כבר תשכחו שזה קרה, ברגע שיגיע הדבר הבא. זו חוויה מעניינת וחד פעמית שאני לא אשכח אף פעם. אם יש לאחד המתמחים החדשים בעיה כלשהי הוא מוזמן לפנות אליי".

ד"ר ענבל שרון

ד
ד"ר שרון בהחלטה גורלית|צילום: מתוך "המתמחים"

עוד במהלך הצילומים של העונה הראשונה ענבל חשפה שהיא בהריון. באוקטובר האחרון היא ילדה את בנה השני - ליבי, אח קטן לרואי. מאז היא הייתה בחופשת לידה והיא מציינת שבימים אלו היא חוזרת לאט לאט לשגרת העבודה הרגילה שלה. "בחודש הבא אחזור כבר לשיגרה מלאה לחלוטין", היא אומרת. 

למתמחים החדשים היא ממליצה: "תתכוננו שכל הזמן ינסו להבין מאיפה אתם מוכרים. זו חוויה מיוחדת, אני אמנם כבר לא מתגעגעת למצלמות, אבל לאנשים שמאחוריהן ולכל הצוות שעבד על התכנית וליווה אותנו, אני מתגעגעת מאוד".

ד"ר טל ויסמן

טל מרגישה שהיא נראית כמו צפרדע|צילום: מתוך "המתמחים", שידורי קשת

כנראה שבמסדורונות בית החולים שיבא-תל השומר, יש קסם מיוחד. גם טל ויסמן, שבסוף העונה הראשונה התחתנה עם בחיר ליבה, מצפה ממש בימים אלה לילד הראשון שלה. "אני ממש סופרת את הימים", היא אומרת. כרגע היא נמצאת כבר בחופשת הלידה וכשתחזור לעבוד היא תעשה את זה במקום חדש. "התחלתי לעבוד בתחום שלי באופן פרטי", היא מספרת.

"אני מאחלת לרופאים הצעירים שישתתפו בעונה החדשה של 'המתמחים' שיהנו מכל רגע כי זו תקופה מאוד מרגשת. תהיו רגועים ופתוחים, אני זוכרת שאני הייתי לחוצה כל הזמן על איך אני אצטלם ומה אנשים יגידו, אבל בסוף הכל היה מאוד חיובי. שווה גם שתמנפו את החשיפה הזו כדי לעשות דברים טובים". 

ד"ר חן שפטר

גם ד"ר חן שפטר הרחיב את המשפחה בבת צעירה שהצטרפה. בתחום המקצועי הוא החליט להתחיל התמחות נוספת, לאחר שאת ההתמחות הקודמת שלו סיים בהצלחה. מעבר לכך לא נחשוף לכם עוד הרבה. את כל מה שעבר עליו בשנה האחרונה הוא יספר במהלך העונה השנייה, בה הוא גם משתתף. כדי לא להשאיר אתכם יותר מדי במתח, קבלו הצצה קטנה:

איזה עוד רגעים מדהימים, אנושיים ומרגשים מחכים בעונה השנייה?

"המתמחים" - חוזרים בקרוב, בקשת, ערוץ 2