את ליאור סושרד מאוד קשה לתפוס בארץ. המנטליסט ואמן החושים נמצא כמעט באופן קבוע בהופעות ברחבי העולם, שם הוא מצליח להשאיר את הקהל בפה פעור - חוץ מכמה פעמים בודדות בהן הוא זה שהופתע. בתחילת החודש האחרון, סושרד הוזמן לאירוע של לשכת העיתונות הממשלתית לתקשורת הזרה שם ביצע את אחד מהקטעים ממופעו עם המתנדב המסקרן, ראש הממשלה, בנימין נתניהו. האחרון הגיע מוכן לקראתו ובצעד לא צפוי הצליח לשבש את המופע.

"הזמינו אותי למשרד ראש הממשלה להופיע באירוע הזה", מספר סושרד בראיון לרתם איזק, שישודר הערב ב-17:15 ב"אנשים" (ערוץ 12), "ואחרי האירוע טסתי, כולם חיפשו אותי ולא הייתי זמין ואז ראיתי מה שקרה. אני נורא השתעשעתי מזה, איזה מגניב תראי כמה יחסי ציבור קיבלנו מכל הסיפור הזה".

התקשורת הזרה מיהרה להציף את המבוכה לכותרות אך נראה שסושרד לא התרגש: "זה לא מבאס כשזה קורה בהופעה. המקצוע שלי הוא לא מדע מדויק, אני טועה הרבה בהופעות. חייבת להיות סינרגיה בין שני הצדדים, הצד שאני עובד איתו צריך לרצות שזה יצליח. אם אתה לא רוצה - זה לא יעבוד". ההתנצלות מצד ראש הממשלה לא הגיעה אבל סושרד כן קיבל שיחת טלפון: "הוא התקשר אליי ושאל אם הכל בסדר. אמרתי לו לא יכול להיות יותר טוב ושהוא חייב לראות מופע". הכתבה המלאה עם ליאור סושרד תשודר הערב ב-17:15 בערוץ קשת 12.

"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון: ראשון עד חמישי ב-17:55 בקשת, ערוץ 12