אחרי שח"כ הליכוד גדעון סער דרש שיצאו מחייה הפרטיים של בתו, אלונה, מגיעה כעת גם תגובה ראשונה שלה, בעקבות הסערה שקמה על מערכת היחסים שלה עם השחקן אמיר חורי.

בשיחה אמש (ג') עם מערכת "אנשים", הבהירה הבת שהיא לא מתייחסת לתגובות: "זה לא משפיע עליי, אנשים בורים, זה לא מעניין אותי. אני לא כל כך מתייחסת".


כזכור,  יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, פנה לסער בעקבות הפרסום ב"מעריב" שלפיו בתו אלונה נמצאת בזוגיות עם השחקן אמיר חורי, ששיחק ב"פאודה" ו"החממה". 

"אין ספק שאתה כיהודי גאה הנאמן למורשת ישראל סבא, מתנגד לקשר הזה", כתב גופשטיין לסער על בתו מנישואיו הקודמים. "לא מדובר בגזענות חלילה אלא בסוד קיומו של העם היהודי. לעיתים קורה שכביכול בשם האהבה יש כאלה ששוכחים מאין הם באו ולאן הם הולכים. נדמה להם שאנחנו עם ככל העמים, והאהבה היא עיוורת ומעל הכול".

גופשטיין, העומד בראש הארגון "למניעת התבוללות בארץ הקודש", טען כי זוהי חובתו של סער כאב יהודי לפעול לסיום הקשר של בתו עם בן זוגה הערבי. "מוטלת עליך החובה להסביר לאלונה, באהבה, שלעם ישראל יש ייעוד וחזון לעולם כולו", כתב גופשטיין. "שהיא בת למורשת ארוכה, למסורת רבת ועתיקת שנים, שהיא היא אשר שמרה עליו במשך כל שנות הגלות הארורה, בה סבל עם ישראל מרדיפות, אינקוויזיציות, מסעי צלב, פוגרומים ושואה. מסורת זו קבעה הבדלה מהגוי ושמירה על ייחודו של העם היהודי".