יוסי בן יוסף הגיע לעונה השנייה של נינג'ה ישראל עם טייטל מחייב: אלוף הארץ בטיפוס, וחבר קרוב של שלושת כוכבי העונה הקודמת אלכס חזנוב, יפתח קושניר וכמובן הזוכה הגדול, יובל שמלא. הוא לא ניצב לצדם על המסלול בפעם הקודמת בעקבות פציעה חמורה ממנה סבל, אבל הפעם הוא הגיע למסלול חדור מטרה - להיות המנצח הגדול של העונה.

הערב (ראשון, אחרי החדשות בערוץ 12) יגיע בן יוסף להתמודד בחצי הגמר וינסה שוב להתעלות על הציפיות של אסי, רותם וכולנו בעצם. בראיון שלפני העלייה למסלול, חשף בן יוסף כי הוא מגיע לחצי הגמר עם יותר ביטחון, אבל שהוא עדיין חושש שהפציעה המדוברת תפגע בביצועים שלו על המסלול. "אני מגיע היום לחצי הגמר עם קצת יותר ביטחון ופחות חששות. אני יכול לחזור להתאמן, לחזור להתחרות ולעשות את מה שאני אוהב גם עם הפציעה הזו ועם כל הקשיים. אני מאוד רוצה להיות בגמר".

נלחצת מכמות המשקל ששמנו על הכתפיים שלך?
"יותר נלחצתי מלאכזב את עצמי בעיקר, ואת המשפחה. לי אישית זה היה נורא חשוב, אחרי שעברתי את השיקום וניסיתי להגיע למצב שבו אני חוזר להתחרות, ואז פתאום אחרי שאני מתאמץ ומשקיע ומוציא כמובן מהכיס שלי אלפי שקלים על פיזיותרפיסטים ותמיכה חיצונית, פתאום ליפול".

כשנשאל בן יוסף מה התרחיש הגרוע ביותר מבחינתו שיכול להתרחש על המסלול, תיאר אסי מצב בו הוא נופל למים במכשול הפרופלור, שוכח כיצד לשחות ונמשה מהמים על ידי החבר והמתחרה הגדול, יובל שמלא. ובכן, כנראה שהתרחיש הזה כבר לא יתממש, אבל מה שבטוח, זה שקרב קל זה לא הולך להיות.