כוכבים רבים ניסו את מזלם במקצה הראשון של נינג'ה ישראל VIP, אבל רק דין מירושניקוב הצליח לסיים את המסלול ולזכות בתואר ובטיסה לזנזיבר. במקצה האחרון של נינג'ה VIP לעונה הזו שישודר מחר (שבת ב-21:15, קשת 12), יתחרו רבים וטובים וביניהם כוכב הרשת בן זיני, שינסה לסיים את המסלול ולהיות השני שיזכה בתואר הנכסף. 

לפני שעלה על המסלול, חשף זיני שהוא מעריץ של יובל שמלא, מנצח העונה הראשונה. "ראיתי את העונה שעברה באדיקות", סיפר זיני. "אני מעריץ של שמלא, אני רוצה חתימה ממנו". ואז חשף פרט שממש לא ציפינו לו: "כתבתי לו הודעה באינסטגרם כשהוא ניצח, אבל הוא לא שם עליי. כתבתי לו: 'אלוף, גאים בך', אבל הוא סינן. אחרי זה כתבתי לו: 'היי אחי, מה קורה? אני בעונה הקרובה של נינג'ה VIP. מה המספר שלך?', והוא שוב סינן". 

לזיני יש סיכוי גדול להיות המנצח במקצה הזה, כי כל חייו עסק בספורט: "הייתי בשחייה תחרותית וגם הייתי סגן אלוף ישראל בטניס במשך שנתיים", סיפר הכוכב. "אני בן אדם מאוד תחרותי, באתי לפה קודם כל להתמודד עם עצמי, זה נראה לי אתגר מאוד קשה, אני מאוד אוהב את התוכנית הזאת". בסוף זיני לא שכח לעקוץ ושלח לשמלא מסר: "אחי, אני מתאמן אצל מתן בלו, זוכר לך את זה".