אלה (קרן מור) מתלבטת אם לשלוח את הבת הקטנה לגן למרות שהיא סובלת מכינים, ומפחדת מזעמה של הגננת. הפתרון המתגבש כולל שלושה חוקים פשוטים: 1.להכחיש 2. לא לגרד ליד הגננת 3.להכחיש.  צפו בקטע מתוך הסדרה החדשה "יום האם".

הכירו את הדמויות

אז מי בעצם כוכבי הסדרה? הכירו את הדמויות דרך האיורים של יוצרת הסדרה, דניאלה לונדון דקל:

אלה (קרן מור) היא מאיירת במוסף נחשב, אמא לשלושה ילדים ואשה נשואה. סמל הנורמאליות. רק שהיא לא. היא מלאת קונפליקטים: אמביציוזית ופחדנית, עצמאית ותלותית, ניג'סית ו"קולית". הדבר היחיד המשותף לכל גווני אישיותה הוא הנרקסיזם שדרכו היא בוחנת את העולם. בכל רגע נתון היא נקרעת אמנם בין כמה רגשות מעורבים, אולם נקודת המוצא שלהם הוא תמיד הפופיק של עצמה.

יום האם - דמותה של קרן
הכירו את אלה (איור: דניאלה לונדון דקל)|צילום:

מושו (דרור קרן) הוא בעל עסק משפחתי לפיצוחים, שהעבודה היא ממש לא מרכז חייו. הוא טוב מזג, אופטימי, פתוח, מכיל, שה"סיבוב" העיקרי שלו בא לידי ביטוי בפחד מפני תהליך ההתבגרות, ההתקרחות ואבדן הנעורים. הוא מכור לספורט ובאופן עקבי מצליח להיות מאוד לא עקבי בקשר אליו.

יום האם - דמותו של מושו
הכירו את מושו (איור: דניאלה לונדון דקל)|צילום:

מיקי (אורלי זילברשץ) היא חברתה הטובה של אלה, זו המכונה בפיה: "אשתי". מיקי היא תכשיטנית מצליחה, בעלת סטודיו, עצמאית, דעתנית, ישירה, בוטה ורווקה מתוך בחירה. רוב הזמן היא גם לא ממורמרת. ואם כן, זה בדרך כלל בגלל אלה ולא משום סיבה אחרת.

יום האם - דמותה של מיקי
הכירו את מיקי (איור: דניאלה לונדון דקל)|צילום:

>> לעמוד הפייסבוק של יום האם

יום האם, ימי שני, 21:50