קורטני לאב: הרואין בהריון חרא של הרגל

נסיכת הרוק השערורייתית של הוליווד ואשתו לשעבר של אגדת הגראנג', קורט קוביין, לימדה אותנו בעיקר שלא מומלץ לעשות סמים בהריון. בראש ובראשונה כי התינוקת שלך עלולה לצאת אל העולם מכורה לסמים (פחות מומלץ עם סימילאק), ושנית כי זה מגביר את הסיכויים שלמשפחה שלך יהיה סוף טרגי. כמו נגיד שתאבדי את המשמורת על ילדייך, בעלך יתאבד והבת שלך לא תזמין אותך לחתונה שלה. בקיצור לא חשוב כמה מגניבה ומרדנית היית לפני שנכנסת להריון, כשזה מגיע לילדים תעשי טובה ותשארי סחית.

 

ציפורה אהרון: אין בעולם מי שיאהב אותך כמו אמא

מאז שנחשפה בתקשורת כחלק מהניסיון הנואש שלה לפרק את הזוגיות של בנה דודו אהרון וארוסתו הטריה, שיר רוזנבלום, ציפורה לימדה אותנו אינספור דברים, כמו עד כמה הרסנית יכולה להיות אהבת אם כשהיא הופכת לאובססיה ולמה חבל לזרוק את הכסף על כישופים ואמונות תפלות. כדי לגמול לציפורה על כל מה שהיא לימדה אותנו אנחנו רוצים להחזיר לה בטיפ קטן וקלישאתי שהוצאנו במיוחד בשבילה מהיומן שהיה לנו בתיכון: "אהבה היא כמו סבון, כשלוחצים יותר מדי חזק היא מתחמקת".

ציפורה אהרון  (צילום: סמי טהרני)
ציפורה אהרון |צילום: סמי טהרני

בריטני ספירס: קוראים לזה שגעת

אחרי שהיא עשתה כמעט כל דבר אפשרי כדי להיכנס לרשימת האמהות הגרועות בעולם, אפשר לסכם שמבריטני בעיקר למדנו ששיגעון לא תמיד עובר כשמגיעים ילדים לעולם, כלומר תינוקות הם אינם תחליף לאשפוז במוסד לחולי נפש או לגמילה. תודה על השיעור בריטנוש, מי ייתן ו - "oops i did it again"  יפסיק להיות פסקול חייך.

רותם סלע: אל תהיו חיות

בשונה ממרבית האמהות שנכנסו לרשימה, מרותם סלע דווקא למדנו כמה דברים טובים (כמו להתחתן עם בעל עשיר, אבל זה כבר לכתבה אחרת). סלע הוכיחה שלצד האחריות, הבגרות והמסירות, ילדים מכניסים לחיים גם רובד עוצמתי של חמלה כלפי האחר. בקליפ מרגש שהיא העלתה ליוטיוב בשם "עדות של אמא" היא ניסתה לעורר את המודעות לסבל שעוברות הפרות בתעשיית החלב, כשהיא פונה, איך לא, לרגש האימהי.

 ליהיא גרינר: ילד בהנחת סלב

ילדים זה יקר? חוששים להגדיל את המשפחה בגלל יוקר המחייה? הגיע הזמן שתלמדו מפליטת הריאליטי ליהיא גרינר איך עושים את זה נכון. מלכת ההשקות הבלתי מעורערת של הביצה המקומית לימדה אותנו שכאשר המציאות מאיימת על הרצון העז שלכם להביא ילדים לעולם יש דבר אחד שיהפוך כל חלום לאפשרי, קוראים לזה הנחת סלב. אחרי הכל מישהו צריך להביא קאפקייקס וטיטולים מעוצבים הביתה.

 

ליהיא גרינר

משפחת קרדשיאן תעשי לי ילד

אם יש משפחה שיכולה לפתוח אוניברסיטה של החיים וללמד בה את כל רזי האימהות, זאת כמובן משפחת קרדשיאן - ג'נר. מאז שכוכבותהריאליטי המשפחתי פרצו לחיינו לפני יותר מעשור, נשות המשפחה מציגות לעולם ספקטרום נפלא של אמהות, כל אחת בגוון ייחודי משלה.

קריס ג'נר: המלכה האם לימדה אותנו ומליונים נוספים בעולם שני דברים משני תודעה: הראשון הוא שסקס מוכר גם אם מדובר בסקס של הבנות שלך. והשני הוא שתשכחו כל מה שאמרו לכם על לא לערבב עסקים ומשפחה. האם שמשמשת כמנהלת האישית של כל בנות ג'נר- קרדשיאן, מוכיחה כבר שנים שהנוסחה הזאת עובדת מצוין ואם יש תקלות בדרך תמיד אפשר לביים קלטת סקס שתציל את המצב. יו גו מאם!

קייטלין ג'נר: מי שהחלה את הקריירה ההורית שלה דווקא בתפקיד האב (ברוס ג'נר), עברה בשנים האחרונות מהפך רדיקלי בסופו היא הוכיחה לעולם שלא משנה מה המין, המגדר או ההעדפה המינית שלך, ברגע שאת שלמה עם עצמך הילדים שלך יקבלו ויאהבו אותך בכל מצב.   

קורטני קרדשיאן: בזמן שאב שלושת ילדיה, סקוט דיסיק, עסוק בלהשתכר ולהתמזמז עם בחורות בנות עשרים, קורטני שומרת על פאסון ומגדלת לגמרי בעצמה (אם לא מחשיבים את הנני) שלושה ילדים קטנים ומקסימים, כשהיא דואגת להרחיק אותם עד כמה שאפשר מהתקשורת והשמועות על אביהם הסורר. מה שלמדנו מקורטני הוא שאם את באמת רוצה להיות אמא, אין דבר העומד בפני הרצון גם אם המרדף אחרי הזרע הנכון גובה לעיתים מחיר כבד.   

קים קרדשיאן: יש הרבה דברים שלמדנו מקים: החל מאיך לצלם את הסלפי המושלם ועד איך לנפץ את האינטרנט בעזרת מראה, מצלמה וגוף עירום. אבל כשזה נוגע לאימהות קים לימדה אותנו שאין החלטה חשובה יותר מהשם שתעניקי לילדך. אחרי שהיא השתעשעה עם משחק המילים בשם של בתה הבכורה נורט' ווסט (צפון מערב) היא עלתה שלב והעניקה לבנה את השם ההרואי - סיינט (קדוש). אחרי הכל עם שם כזה, אף אחד בגן לא יעיז לצחוק עליו שאמא שלו התפרסמה בעקבות קלטת סקס.

"יום האם": העונה החדשה, הערב ב-22:00