רגע לפני שהקול האמיתי של אמהות ישראל ישמע בסדרה החדשה של "יום האם", הוזמנו כוכבי הסדרה לפרימיירה חגיגית בסינמה סיטי והציגו משפחה מאוחדת ומתרגשת. "אני נרגש באופן מיוחד. אני מאוד אוהב את הסדרה, כתובה מצויין" מספר רני סער, במאי הסדרה. "כל מה שאמורים לעבור אחרי: דכאון, בכי, תחושת ריקנות, היה לי כבר אתמול, היום אני כאילו אחרי האירוע, אז הכל בסדר" מספרת יוצרת הסדרה, דניאלה לונדון-דקל.

הכל התחיל כשירון לונדון הפנה את המפיקות שלו לקרוא את טוריה של בתו, דניאלה, המורכבים מדיאלוגים שנונים בין אישה לחברתה. דנה עדן, המפיקה הראשית, החליטה שזה קול שצריך להישמע בישראל והגלגלים החלו לפעול. "זה כמעט נס שיצא מזה סדרה בסוף" טוענת יוצרת הסדרה, דניאלה לונדון. "זה המכנה המשותף המטורלל של כל הנשים באשר הן" הוסיפה.

הסדרה "יום האם" עוסקת בחיי השגרה שכולנו מכירים. "כולנו כאלה, רק שהיא מוציאה את זה החוצה" מסביר רני סער. "כל מי שהורה מוצא את עצמו כמעט בכל פרק וכמעט בכל סיטואציה" מוסיף. "היא מקווה שאפשר לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, האמא בסדרה בטוחה שכן, המשפחה שלה אולי תעיד אחרת" מסבירה את נקודת המבט של דמותה של אלה.

אלה (קרן מור), כמו נשים רבות אחרות, נשואה לשניים: לבעלה מושו (דרור קרן) ולחברתה הטובה ביותר מיקי (אורלי זילברשץ). בנוסף, היא מגדלת שלושה ילדים וקריירה, ובסך הכל מנסה לחיות חיים נורמאליים, בערך. "זאת סדרה מדליקה, פאן, אחלה טקסטים, אחלה שחקנים, משחק משובח" מודה אורלי זילברשץ. "אני נרגש, חרד ואני שמח שעול כבד הוסר מהכתפיים של בתי" מסכם ירון לונדון. צפו בכתבה המלאה מהפרימיירה של "יום האם".

יום האם, בקרוב בקשת