פרק 5 (תמונת AVI: mako)
"זה מפתיע ומשמח כמה לסדרה הזאת יש קהל עצום". מור|תמונת AVI: mako

״אני כל פעם שוכחת כמה ערוץ 2 שולט וכמה כולם רואים אותו״ אומרת קרן מור, כוכבת הסדרה "יום האם". ״פגשה אותי בסופר, בתור לחצילים, אשה שאמרה לי כמה היא שמחה שסוף סוף נתנו לי דמות שממש דומה לי, והיא בכלל לא מכירה אותי! היא מכירה רק את אלה, הדמות מ'יום האם'. אבל זה החמיא לי שהיא פנתה אליי ושיתפה אותי. והיא לא היחידה. קיבלתי כל כך הרבה תגובות על הסדרה הזאת וזה מפתיע ומשמח כמה לסדרה הזאת יש קהל עצום״.

הסדרה בה מור מככבת יחד עם דרור קרן ואורלי זילברשץ, כבשה את לב הקהל בסצנות המוקצנות שלה, בהומור ובסיטואציות שכולנו מכירים. ״זו סדרה שכתובה כל כך טוב״, היא אומרת, ״יש לה שפה משלה וזה מצויין. לדניאלה לונדון דקל יש דרך ביטוי ואני מבינה מה זה אומר לה ומה זה אומר לי. דרך הביטוי הספציפית והמסוגננת והאישית שלה עוברת פריזמה של בימוי ומשחק והופך למשהו שכולם יכולים להתחבר אליו. אז אני אומרת את אשר על ליבי דרך הדמות, דרך הטקסט וזה עושה משהו. משהו חדש ומעניין. יש כימיה בין השחקנים לבין עצמם ולבין הבמאי. כולם שרים את הפזמון של דניאלה וזה יוצר משהו שגם הצופה בבית יכול להצטרף אליו״.

במהלך שידור העונה הראשונה, הקהל הצביע בשלט וכבר החלה העבודה על העונה השניה. ״כבר במהלך הצילומים של העונה הראשונה דיברנו על זה שזה חייב להימשך״ נזכרת מור, ״הרגשנו שזו רק ההתחלה. כי עונה ראשונה זה רק היכרות ובעונה השניה תהיה הזדמנות להעמיק ולעשות דברים יותר מצחיקים, יותר מטורללים, יותר עמוקים. וגם לנו יהיה יותר קל עם השפה הזאת. להיכנס עוד לטירוף של המשפחה הזאת, לחוסר בפוליטיקלי קורט. אני ממש סקרנית לדעת מה יהיה״.

>> פספסתם? הפרקים המלאים של יום האם לצפייה ישירה