1. את משתמשת לא נכון בסלנג

משהו במנגנון הקלט-עיבוד-פלט של מילים חדשות ככל הנראה נשחק עם השנים. אם לא די בכך שהביטויים החמים של הסלנג מגיעים אלייך באיחור ממש לא אופנתי, עד שאת לומדת להשתמש בזה, את לרוב עושה את זה באופן שגוי שמרתיח לילדים שלך את הדם. הגיע הזמן שתביני שאף אחד לא אומר יותר "סוף הדרך", "פיגוז" ו"סבבי" ואם אנחנו כבר פותחים את זה, אז - "חבל על הזמן", אומרים על משהו טוב. לא על משהו שבאמת מבזבז את הזמן!   

2. הצטרפת למאמאנט 

ברכות! הגעת למסקנה שחדר הכושר סתם עמוס בילדות חטובות ובחורים צעירים נוטפי טסטוסטרון. מה שהוביל אותך להחלטה שאם כבר תתני למישהו לראות אותך נכנסת לטייץ', עדיף שאלו יהיו נשים שנראות ומרגישות בדיוק כמוך, אפילו אם להן אין קעקוע מגניב של טוויטי על הכתף.

>>רוצים ליצור רשימה שלכם? בואו ללמוד איך עושים את זה

3. יש לך קעקוע דהוי של טוויטי 

זה בסדר, אנחנו יודעים שכשהחלטת להטביע טוויטי, ורד או נמר על הכתף או קרסול, זה היה שיא המודה. אנחנו אפילו מאמינים לך שבאותם ימים רק נשים סוררות עם אומץ רב היו מסוגלות לעמוד בגאון מול החלטה כזאת כשהן לא שמות קצוץ על מה יגידו השכנים. לצערנו, ובעיקר לצערך, מאז שטוויטי היתה הגיבורה הבלתי מעורערת של הכבלים, העולם התקדם וקעקועים הפכו לאקססורי נפוץ שאינו עושה הפרדה בין דת, גיל ומין. ככזה הטרנדים שלו מתחלפים כמו קולקציות של קסטרו, מה שמעיד על כמה עשורים חלפו מאז שהיית הכי גזעית בעיר.     

4. סקס הוא מטלה בשבילך

אחרי כל הלידות וההנקות, הגוף שלך הוא כבר לא בדיוק מה שהיה פעם. תוסיפי לזה את השעות במשרד, הבלאגן שהילדים השאירו ואת העובדה שהגבר שלצדך מעדיף להירדם על הספה עם אלי אילדיס ורון קופמן, והרי לך האמת הכואבת: הליבידו שלך לא חזר.

5. את מביכה ברשתות חברתיות

עוד לא הספקת לסגור את החשבון במסנג'ר והופ הפכת לאשת העולם הגדול, עם פרופיל פייסבוק (בעברית) פעיל ותחנונים לילדים שילמדו אותך את רזי הסנאפצ'ט. מה שלא הצלחת להפנים זה שבהתאם לזה שהעולם התקדם מאיגרות ברכה לרשת, כך משתנה גם האופן שבו אנחנו מתנסחים ויש חוקים מאד ברורים לגבי מה מותר ומה אסור לכתוב ברשתות החברתיות. לדוגמה: בתגובה לתמונה של הילד ממסיבת בריכה בפאנג'ויה, אסור לכתוב: "איתי היקר, חבל מאד שלא התקשרת להודיע שהגעת, אל תשכח לשתות הרבה מים ולהתקשר לסבתא להגיד שבת שלום. אוהבת אמא".   

*הכתבה כתובה בלשון נקבה אך מתייחסת לשני המינים

"יום האם": שבת ב-22:00