פתאום ולפתע, רגע אחרי חגיגות ה-100, יסגרו הערב חברי "מועדון לילה" את העונה החמישית של התכנית, וכמובן שלא יכולנו לשבת בצד ויצאנו אל מאחורי הקלעים כדי לקחת חלק מהחגיגות, כשפעם נוסי חגג יום הולדת, וטהוניה באה להגיד שלום. יש חגיגה? ברור שכן.

"איזה חגיגות?!", שאל נוסבאום וניסה למתן את ההתלהבות, "אנחנו עובדים פה! בערב יש לי הופעה ובין לבין ראיונות, איזה חגיגות אתם רואים פה?!", הוא צחק. אחרי ניסיונות המיתון של נוסי, לקחנו צעד אחורה, החזרנו לעצמנו את ההתלהבות ופנינו לשאר החברים כדי לשאול איך מסכמים את העונה במשפט בו חייבת להיות המילה ארז טל. "היה ארז טל לגמרי", קבע אורי בלי היסוס, ונוסבאום סיכם קצת אחרת: "ארז טל בטח שם את כל העונה ב-VOD  אז אין צורך לסכם", הוא גיחך לעצמו, ודינה השחילה את החותמת הסופית: "מזל שארז טל נולד".

אחת האורחות שתגיע מחר לחגיגות הסיום היא זוכת האח הגדול, טהוניה רובל, שלא חשבה פעמיים והופיעה: "הבנתי שזו תכנית סוף העונה, שאלו אותי אם ארצה להגיע, ומיד אמרתי שברור! עם חבורת אינפנטילים כזאת, אני חייבת להיות חלק מהפאנל", היא צוחקת.

חופש. האם לשם פניהם של חברי הפאנל אחרי העונה הנוכחית? לא בטוח: "האמת היא שכולם חושבים שזה נורא פשוט, באים, עושים דאחקות והולכים הביתה. אבל האמת היא שזה מאוד קשה", מספר צביקה על העבודה מאחורי הקלעים, ואורי מחזק: "אני שמח שזה נגמר כי אני חייב לנקות קצת את הראש - אני כל היום חושב על בדיחות והמוח שלי שרוף כרגע". ומה לגבי הפתעות? מה הרגע שהכי הפתיע אותם העונה? נוסי משתף: "כשארז התקשר אליי, סיפר לי שעושים עוד עונה ואמר את זה כאילו זה נגמר לפני שעה. תכל'ס? העונה האחרונה הייתה לפני ארבע שנים – אבל כשארז אומר אז באים ובכיף".

כל מה שרציתם לדעת על טהוניה (תמונת AVI: מתוך אנשים, שידורי קשת)
"עם חבורת אינפנטילים כזאת, אני חייבת להיות חלק מהפאנל"|תמונת AVI: מתוך אנשים, שידורי קשת
נחזור אל טהוניה. האם היא לא היססה אפילו לשנייה להגיע אל הפאנל ההו כה גברי? כנראה שלא. "בהתחלה נורא נלחצתי מהם – הם לא רגועים ומשוגעים, אבל אל דאגה, הכנתי את עצמי משהו משהו". ואם נשאל אותה עם מי הייתה מעדיפה להיתקע בפקק רציני, התשובה כנראה די ברורה: "ישראל קטורזה. ברור. הוא רק יתחיל לדבר על אשתו והילדים ואני שם".

דבר נוסף שהבדיל את העונה האחרונה מכל קודמותיה, היו הליהוקים החדשים של דינה אורי וצביקה, ושאר החברים שמחו לסכם את שהותם: "אני תמיד אוהב שיש אישה בין גברברים", מספר אורי על דינה, "כי פאנל רק של גברים זה פשוט וולגרי ונמוך, צריך פה מישהי שנרשים". ומה נוסי חושב על אורי? בבקשה: "הוא היה פשוט נפלא והוא לגמרי בצמיחה, בכל המובנים".

המובן העיקרי עליו דיבר נוסי היה כמובן עניין השיער המוגזם, עליו אורי מרחיב בכיף: "ארז מנסה להפעיל עליי לחץ להסתפר בשידור, אבל אין סיכוי שזה יקרה. פתאום הבנתי שהתספורת שלי מכוערת, וכולם כל הזמן מחמיאים לי כמה זה מכוער", הוא צוחק. לשמחתנו, לא רק אורי הוא זה שצוחק על עצמו, כי אחרי שגילינו שהוא רווק, וכך המצב גם בגזרת המראיינת, פתאום עלה לו רעיון השידוך בין השיער הפרוע לבלונד המסודר. מה אתם אומרים, יעבוד לדעתכם?

רגע לפני סיום פנינו אל החברים כדי לשמוע מהם איך תיראה העונה בעוד 10 שנים, והתשובה, כך נראה, ברורה למדי. "ארז בטוח יהיה כאן", צוחק נוסי, "גם אם הטלוויזיה תהפוך להיות עם ארבעה ערוצים בתוך טוסטר, ארז יהיה כאן". צביקה מצדו מספר שבטח יארגנו מסיבה עם קטטר וקשישות, ורק ארז משאיר לכולם טעם של עוד: "הפעם בטוח לא נחכה ארבע שנים כדי לחזור". מבטיח?

עריכת וידאו: אסף לביא הראל  צילום: נופר יורן

 תכנית סיום העונה של "מועדון לילה", הערב (שני), 21:00