מועדון לילה (עיצוב: mako)
ושוב איתכם, ושוב איתכם|עיצוב: mako

 

 נינט טייב

לגור בבנין דירות הוא לא עסק פשוט כמו בספר "דירה להשכיר", במיוחד כשאחת השכנות בבניין היא נינט טייב. אל הדירה של נינט מגיעים ישראל קטורזה ושי גולדשטיין  ודורשים להעלות את תרבות הדיור המשותף

 

בר רפאלי

הדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר בעולם, הגיעה למועדון לילה, והעלתה את הדופק של חברי המועדון, כשהגיעה לאולפן בחולצת טריקו אדומה ועליה הצהרת אהבה לאורי גוטליב המרוגש.

 

 דודו אהרון

כמו בפוליטיקה, לא מעט מאנשי הבידור בארץ עברו, בדרך זו או אחרת, בחדר החקירות של משטרת ישראל. חברי מועדון לילה דאגו להכין את דודו אהרון לכל צרה שלא תהיה ופתחו את חדר החקירות של מועדון לילה.

 

 אסתי גינזבורג

אחרי שחברי המועדון הרחיבו את עולמם התרבותי עם הצגות התיאטרון בשבוע שעבר, פתח ארז טל בית קולנוע במועדון לילה. אל הקרנת הבכורה באולם הגיעה אסתי גינזבורג לסשן דייטים עם חברי הפאנל. 

 

גל גדות

גל גדות כבר רגילה להצטלם לקמפיינים בארץ וברחבי העולם אבל היא מעולם לא הכינה את עצמה לצילומי השער של המגזין החדש של מועדון לילה - "פוזה".

 

 

קרן פלס

אחרי שכתבה מוזיקה להצגות כמו "הרטיטי את ליבי", "הנפש הטובה מסצ'ואן" ועוד רבות וטובות, הציע ארז טל לקרן פלס לבוא להלחין במועדון התאטרון החדש שנפתח במועדון לילה.

 

 

מורן אטיאס

בסדרה המצליחה 'התרקסות', מורן אטיאס מחטיפה סטירה לאחת הדמויות וארז חשב שחברי המועדון צריכים לקבל טיפול דומה בצורת לחי אדומה וכואבת. אז איך קורה שגם הוא מקבל סטירה בסוף?

"מועדון לילה" חוזרת, רביעי, 22.10, ערוץ 2